Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Innentől leszarom a párkapcsolatot!

2021. július 17. 18:26 - Megtalalomazigazit8

Történt az, hogy elegem lett! Elegem van abból, hogy töröm magam, hogy ismerkedek, hogy jó fej vagyok, hogy kedves, barátságos, vicces vagyok, hogy edzek mint az állat, hogy jól nézzek ki (mindezt nem csak magamért, hanem a jövőbeli páromért, akinek a maximumot akarom nyújtani), hogy elhívok találkozóra csajokat, akiknek én állom a mindenét és le se szarnak (erről írok bővebben is), hogy hogy hogy...

Kicsit kifejtem, de megpróbálom nem túl hosszan, hogy miből is van elegem pontosan. Ezek az elmúlt 5 hónap történései:

Megismerkedtem még régebben egy lánnyal egy kommunikációs tanfolyamon, aki elsőre nagyon megfogott, majd úgy 2 hónapja elhívtam kv-zni. Láttam neki sincs párja, meg úgy vettem le, hogy szimpátia van. Erre az első találkozót elfelejti, majd kb 2 továbbit lemond, de nagy nehezen sikerül összehozni egy találkát nála, ahol húsvét alkalmából főzött sonkát, így kajáztunk meg kv-ztunk egyet. Hát a facebookon egy gyönyörű lány, akibe hót szerelmes lettem, de élőben már inkább egy enyhén malacosodó, egyáltalán nem szép és még csak nem is vidám lány, de gondoltam, majd egy későbbi találkozó alkalmával más lesz. Aha, persze. Elhívtam magamhoz, hogy viszonozzam a húsvéti ebédet és főzzek neki mindenféle jó dolgot, mert én főzni is tudok, kurva jól, ez az egyik hobbim. Erre mi van?, óóó hát ő csak a kövi hónapban ér rá! Jó mondom, de aztán lemondtam, mert ha ennyire nem keltette fel az érdeklődést a repertoárom, hát akkor agyő. Erre még irkálgat firkálgat facen. Próbálom lerázni, de nyomul, majd mikor valahogy beleszerelmesedem, de azt se tudom miért, megbeszélek vele egy találkát, de ismét lemondja, majd megszakítom vele kapcsolatot. ő összejön egy közös barátunkkal, 2 hétig együtt nyomulnak és ennyi, szétmennek. Oké, innentől teljesen lezártam a dolgot, elkönyveltem, hogy bolond, találok én majd ennél ezerszer jobbat.

Egy másik csaj, leszólít az utcán, dumálgatunk, tetszek neki, másnap reggel ír, hogy tudnék -e kölcsön adni 1-2 ezer forintot. :-( Ismét lezárom ezt az induló elmebetegséget.

Facen bejelöl egy csaj, mert van közös ismerősünk. Írom neki, hogy oké, de én így nem jelölök vissza, talizzunk egy kv mellett dumcsi és ismerjük meg egymást, ennyi. Á ő neki erre nincs ideje :-(

Ismét facen bejelöl egy közös ismerős kv tali? Nem, nincs ideje :-(, sőt van egy csávó külföldön nagy szerelme, bár évek óta nem találkoznak, de majd megy ki hozzá, majd. Oké.

Edzésen megismerek egy értelmesnek tűnő lányt, elhívom kv-zni (lehet a kv lesz a baj? :-) ), neki meg alakul valaki, láttam is az egyik sráccal,hogy nagyon dumálgatniak. Hozzáteszem, hogy jófej sráccal, de azért kinézetre, jóképűségre, sztem én odaverem, de mindegy. Aztán meglátom tinderen, hogy ott a gáré. :-( tehát senkije nincs vagy nem jött össze, gratula!

És az utsó és elég is volt, itt a vége:

Edzésen szintén megismerkedek egy lánnyal, aki ránézésre 18-nál nem több, így nem is foglalkoztam vele, pedig csinos, meg jófej, intelligens, vidám, jókedélyü és jókat nevetgéltünk, meg poénkodtunk. Kiderült hogy 21 éves, de akkor se akartam semmit, erre kicsit még messengeren firkálgatunk, poénkodunk, kiderül, hogy neki van korbácsa. Oké mondom muti! Aha, teljes domina készlet. Hu mondom ez izgi, vad is meg kedves is meg okos. Bakker mi kell még? Hát nem ő! Kiderült, hogy ő csak szeretne engem megkorbácsolni, de semmi több. Elmondtam neki, hogy ha egy kiadós verésre vágyok majd szólok... :-(

Tehát összegezve, Én innentől úgy döntöttem, hogy nagy ívben leszarom a párkapcsolatot. Ha valakinek tetszem, majd tesz értem, de én innentől tuti hogy nem keresek senkit, ebből köszönöm szépen elég volt.

Lehet lesz még bejegyzésem, lehet nem. nekem perpillanat ennyi elég volt!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr7716630254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása