Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Egyenlőre feladtam..

2021. október 06. 19:33 - Megtalalomazigazit8

Hát ennyi. Ahogy a címeben is áll, egyenlőre feladtam. Abszolúte feladtam a párkeresést. Jó lenne, de nem. valójában nem szeretnék párkapcsolatot. nem szeretném ha a másik ember azaz nálam a csaj dolgaival kelljen foglalkoznom. Nem érdekelnek a dolgai, nem akarok közös "problémákat". Jó lenne persze járni valakivel, meg elflesselgetni, szexelni, elmenni együtt erre-arra, de az a hosszú távú párkapcsolatnak nevezett izé, az nem kell. Lehet ezért sincs senkim, mert nem akarom, hogy legyen.

Na jó nem, nem ezért nincs. Őszinte leszek, főleg magamhoz: azért nincs, mert magamat is egy fosnak látom és mostanában már ismerkedni sem akarok. Nem fogom a másik "nemre" kenni a dolgot! Olyan ideál képet állítottam fel magamnak a jövőbeni páromnak, hogy ahhoz nekem is sokkal jobbá kellene válnom, mind testileg, mind lelkileg/szellemileg.

Jelenleg olyan rottyon vagyok mint a huzat. Ha megkérdeznék tőlem, hogy hogy vagyok és őszintén kellene válaszolnom, csak ennyit mondanék: Hogy vagyok bazdmeg hogy? Úgy hogy legszívesebben megdöglenék a gecibe, mert rohadtul szarul vagyok. Perpillanat a munkába menekülök a problémáim elől és mivel vállalkozó vagyok, nem nehéz ezt megtennem, hogy akár hétvégén is dolgozzak. Rendesen nem merek kikapcsolódni, mert nem tudok. Nem tudom kikapcsolni úgymond magam, meg a gondolataim az érzéseim, mert hogy mik azok? Hát az, hogy drogoznék mint a geci, meg kúrnék csajokat, kurvákat, tök mindegy és buliznék. És mivel nem csinálom, mert nem akarom ismét tönkrevágni az életem, ezért csak simán szenvedek, várom a valamit a hátha majd jobban leszeket.

Hát ennyi, nem sok, de legalább kevés. :-(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr7216710342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása