Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Vesztettem

2022. január 19. 17:54 - Megtalalomazigazit8

Jobb lenne ma is ha nem èlnék. Undorító szar vagyok, bármit csinálhatok. Lefogyhatok, szolizhatok, izmosodhatok, akkor is egy gusztustalan szar vagyok, akit leköpne egy kicsit is jobb/csinosabb csaj. Egyre vagyok jó, hogy dolgozzak és fizessek. Nem tudom meddig bírom és nem is érdekel, remélem mielőbb megdöglök!

 Úgy nézett ki hogy haladhatok és egyre-másra jönnek a csinos lány jelentkezők, mármint hogy mintha esélyem lenne náluk.

 Kondi teremben az egyik kis fiatal pultos lány, észrevehetően erősen kirúzsozta magát mikor edzettem és mintha egy kicsit kukucskált volna edzés közben és mikor beszélnem kellett vele, akkor is mintha már-már erőltetetten de mindenképp imponálóan kedvesnek mutatta volna magát.

 Aztán legközelebb nem ő volt, hanem egy másik csaj, akinek orbitális csöcsei vannak és jól ki is rakja őket. Mikor indultam haza edzésről és adtam le neki a szekrénykulcsot, észrevettem, hogy tanul valamit, megkérdeztem, hogy mit? Kiderült, hogy egyetemre jár és pszichológusnak készül és szigorlata lesz. Elmondtam neki hogy ez tök jó, meg hogy én meg Mérnök Informatikus vagyok, csak a diplomát már nem raktam le. Tök megörült, meg hogy az milyen komoly már. Persze megnyugtattam, hogy nem akkora dolog. Így is váltunk el.

 Aztán az erőnléti edzésen, - merthogy oda is járok már, így heti 4 edzés (de minek? Na mindegy :( ) - meg az egyik csaj akit korábban már kiszúrtam a hatalmas mosolya meg jókedve miatt teljes ámulatba esett, hogy kipattintottam magam és hogy milyen szép vagyok, ezt így mondta! És az edzés végen még rám is “ugrott” megmaszírozta a hátam, közben mondta hogy úgy szereti az izmos férfi hátat maszírozni. Bakker mondom mi van? Aztán este még váltottunk pár levelet, volt ott szívecske puszika meg minden.

 Na és ezt figyi gechi! Beszarsz, eddig volt a felemelkedés, most jön a lejtmenet!

Mikor ismét mentem haverral edzeni, nagycsöcs csaj volt a pultban és ahogy közeledtünk felé már rajtam volt a kis öröm, fuuu mondom jó van, jókedv lesz meg egy kis duma, mindjár meg is kérdezem hogy sikerült a szigorlata. Aha! Rám se nézett, mégcsak szinte alig köszönt! Haverral tök kedves volt meg figyelmes, engem meg mintha észre se venne. :-O Odaadta a szekrénykulcsot azt ennyi. Nem voltam boldog, őszintén megvallom rohadtul összetörtem! Pedig ki ez? Egy senki? Ki a faszt érdekel? Egy kis flört volt azt kész! Kis buzi érzékeny lelkű szar vagyok, le kell szarni!! Ugye?!

 Aztán írkáltam még edzés vége felé a hátmaszírozós csajnak, aki éppen színházba ment a barinőjével, előtte meg borozgatnak. Uh borozik? Mi ez alkesz? Na mindegy. Írkálunk, hogy lehet talizunk, mert ő is tervezi este még bemenni a terembe ahol szoktunk edzeni, lesz egy kis összejövetel, dumcsi és engem is hívtak. Aztán megemlítette, hogy még lesz egy randija színház után, kiderül hogy alakul… Bazzeg ez komoly??? Rendesen ezt leadja nekem. Pofátlan tapintatlan bunkó paraszt!!! Hogy a faszba lehet valaki ilyen gyökér? Ki a faszt érdekel hogy csávóhoz megy!? Egyértelmű hogy ha egyedülálló valaki akkor randizgat, persze, tudtam hogy nincs párja.

 Komolyan mondom, mi van veletek csajok? Elmebetegek vagytok vagy mi a fasz?

Elájul tőlem meg fuuu meg ha, erre bebassza hogy randizik. Ezzel mi a faszt akar? Mert ha azt hogy jobban kelljen nekem, hát az biztos nem jött be. Legközelebb leköpném ha lehet, bunkó paraszt!

Aztán rámír facen a dagadt takarítónő! Bazmeg! Hogy szolizott meg leégett. Ez komoly? Beszéltem vele 5 percet, erre azt hiszi hogy…

 Őrület bazdmeg őrület!!

Tegnap este kicsit jobb esemény, mikor elmentem a rendeléseimért a Gymbeam bótba a rendeléseimért, egy csinos szőke lány volt, zárás előtt 15perccel, láthatóan feszült picit, de pörgött. Én meg tök nyugodtan, megértően beszéltem vele, a végén meg szép estét kívántam, ő is nekem. Láthatóan jól esett ez neki. Nekem is és persze megtetszett, de leszarom. Ha legközelebb látom úgy se ez lesz, asszem ezek csak ilyen pillanati flessek, de ezek a retek nőnemű lények észre sem veszik, hogy ez mennyire fontos tud lenni és ha van ilyen az értékes és meg lehetne nézni, hogy van -e ott ennél több is. Na de lehet ez csak az én elmebeteg nézőpontom és mindenki más teljesen más filmet néz mint én sőőőt, ez kurvára így van, én csak kapaszkodok a semmibe, meg lehetőséget akarok látni ott ahol nincs és nem is volt!

Sőt kezdem látni hogy abszolúte nem ide való vagyok. Lehet én egy valamiféle agyament mesevilágban élek. Sőt! Abszolúte én vagyok aki nem illik bele az “egyenletbe”.

 Tényleg jobb lenne megdögleni! Mi a fasz értelme van az egész életemnek? Jaaaj kitaláltam a faszságom, hogy megtalálom az igazit. Megtalálom? Jesszus! Hova gondoltam? Hogy lehettem ennyire naiv fasz!!!?? Nincs igazi bazdmeg, nincs kit megtalálni, nincs ideális pár! Egy kibebaszott elmebeteg világban élünk! Nincs igazi! Egy ekkora fos szarnak mint én igazi??? Egy dagadt retkes takaritónő az van bazdmeg egy zsírgeci! Tessék, ez van, zabáld csak meg! Mármint dugd meg, ez van nekem.

Igazi? Megtalálom? A nagy retkes faszt! Nem találok én meg semmit, meg senkit! Ebből elég volt! Egyedül leszek és kész! Leszarom ezt az egész szart! Nekem ez nemmegy nem sikerül! Ez van, buktafa, szopóág!

Csinálom azt amihez értek és meg tudom csinálni. Munka, gyúrás meg hobbi és ennyi. Tényleg remélem mielőbb megdöglök.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr4016818716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csorsza 2022.01.19. 20:25:37

Ezek tök viccesek, te meg hisztizel. Biztos velük van baj? :)

Megtalalomazigazit8 2022.01.20. 13:49:26

@csorsza: Abszolúte viccesek, velem van a baj. Mikor depi van, sajnos nem viccesek, ma már az :-) Főleg mikor találkozok a teremben a takarító nővel :-D Haver ezzel szivat azóta, hogy jön a V, figyi, mindjárt kiugrik az egyik gép mögűl. :-DDD
süti beállítások módosítása