Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Gyúrós lány.

2022. január 27. 12:25 - Megtalalomazigazit8

Tegnap este kardiózás közben kiszúrtam egy lányt, de nagyon! :-) Szóke és nyuszi copfban a haj, fehér bőr, cicanaci és atléta féle felül. 10-12 kg-os súlyzókkal bicepszezett, állva a tükör előtt, volt kb. 25 éves, de lehet fiatalabb és huuubazzeg, teljesen ráflesseltem! Olyan válla volt, háta, meg bicepsz izmai :-O és ahogy tolta az edzést, baaaker! Jobban szerettem volna edzeni vele mint az edzőtársammal! :-) Nem szarozott, beleállt mindenbe, tolta ezerrel, én meg figyelgettem, de ha jól láttam, eléggé észrevette a csodálkozásom kardió közben. Mikor befejezte az edzést, mellettünk ment el és oda is köszönt, kellemes, visszafogott nőies hanggal.

Nekem ilyen még nem volt, hogy izmos csaj tetszen meg, de hót belézúgtam :-D Lefekvéskor is meg most is róla álmodozok. Milyen lenne vele edzeni, meg elvinni moziba, meg ágyba bújni. És az érdekes, hogy nem a szex, nem az hogy húú de megbasznám, hanem hogy feküdnék mellette és ahogy megvilágítaná az izmos de nőies karját, vállát vagy a hátát a fény, ahogy hozzábújnék, megsimogatnám és adnék rá néhány csókokat vagy mikor a karjaimban tartanám az erős nőies testét és szorosan átölelném. Fu bazz, de jó lenne! <3 <3 <3

Láttam már őt korábban is a teremben edzeni, legközelebb szerintem, odamegyek és szóba elegyedek vele, aztán meglátjuk mi lesz. Nagy reményeket nem fűzök hozzá, de mindenképp szeretném megismerni, dumálgatni vele, viszont őt el tudnám képzelni így hirtelen magam mellett. edzegetnénk együtt, közösen tolnánk a protein turmixot, nyomnánk a diétánkat, jól átgyúrnánk egymás testét, közösen összebújva néznénk filmeket, játszanánk PS4-el, együtt flesselgetnénk jó kis minimal techno zenékre, amiket szeretek és még a fene se tudja, ja igen, hatalmas és csodálatosakat szexelnénk persze.

Na kíváncsi vagyok mi lesz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr3616825290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása