Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Új edzőtárs.

2022. március 10. 19:40 - Megtalalomazigazit8

Beszarsz! :-D

Tegnap dumáltam egy régi gyerekkori barátommal Zs-vel, Vele együtt nőttünk fel a 13 kerben, de nem az én haveri köröm volt, hanem a tesómé, de mindig jóban voltunk. Jóarc, 46 éves, fiatalos,jóképű srác és burkoló a szakmája. Tegnap előtt láttam a facen, hogy egy közös barátunk meghalt. Bazzeg mondom mi fasz? Tudtam, hogy nagy alkesz meg cuccos a srác és nem ért váratlanul, csak 46 évesen azért nem jó ezt hallani. (hmmm én 42 vagyok...). Szóval felhívtam Zs-t hogy mi a fasz történt. Hát hihetetlen, de egy 3 napos bebaszás után, józanul lefeküdt az ágyra, közben a csaja elment szomszédolni és ahogy ette a levest, lazán fekve vagy gondolom félig felülve, félrenyelt és belefulladt...a levesbe. Na ez durva!

Szóval dumáltunk és hogy ugye gyúrok meg minden és panaszkodtam kicsit, hogy mekkora szar volt a korábbi edzőtársammal és hogy most egyedül nyomom, de teljesen jó így. Erre kérdezget, hogy hová járok? Mondom a 13 kerbe. Aszonja hát had jöjjön már, mer régóta akar ő is, csak egyedül nem megy le és megmutathatnám neki mit hogy. Mivel gyerekkori barát, persze hogy igent mondtam neki, bár fogtam a fejem, hogy már megint egy fasz és fasszom, de beszoptam...és nem!

Másnap este hív, hogy várja mikor indulok és talizzunk, na mondom ez télkeg akar jönni, pedig reménykedtem hogy nem. Taliztunk és az feltűnt, hogy teljesen felkészült, és hozta amit mondtam, törcsi, rövidnaci stb.. Hmm. Az edzés meg hát bazzeg kurva jó volt! Egy értelmes felnőtt ember bazdmeg! Futásnál pár mondat duma, azt csinálta amit én, amit mondtam neki. Oda is adtam a fülesem egyik felét (bluetooth), hogy hallgassa, mert a kardió geci unalmas. Szegény végighallgatta az elmebeteg zeném (Alex Terrible .-) keress rá...) Mondta hogy "jó volt", de legközelebb hoz magával zenét :-)))

Aztán mentünk gyúrni és oda nem is kellett zene. Annyira összeszedett volt a csapat hogy beszarsz! Pont így képzeltem el egy közös edzést! Nem nyafog, nem csiráskodik, nem poénkodik, toljuk! És toltuk bazzeg! Néha kis duma, de ennyi. Nyögdécseltem erősen a fekpadon 70 kg alatt :-) és szóltam utána neki, hogy belefeküdnék a 80kg-ba, jöjjön segíteni, hátha kell. Aszonja, igen jön, hallotta is, hogy az előző szériában is már kemény volt a vége és már pattant is, jött segíteni. Bazzeg ez Á-nál úgy nézett ki, hogy szóltam, lehet kell a segítsége és kb 2 percig poénkodott, meg elsétált, mintha nem is hallotta volna, hogy poénkodjon. Bazdmeg! Tudtam én hogy igazam van, az a srác egy debil volt.

Ja és Zs-szingli mint én és mégsem is flörtölte szét az agyát, mint Á, csak egy-két kedves megjegyzés a csinikeh pultos lánynak azt annyi. Látszott, hogy edzeni jött le, nem szórakozni! Na ezt szeretem! 

Nekem a gyúró terem egyfajta szentély! Ott  nem bohóckodunk! Persze kicsi duma meg egy-egy poén belefér, mert jó az mikor lenyomod a kemény szériát, felvidul az arcod, de nem szabad erről szólnia az edzésnek. Az kemény munka, de végig élvezet! Ha ezt valaki nem így csinálja akkor húzzon a picsába, legalábbis mellőlem!

Remélem ez így is fog folytatódni, mert jó volt nagyon, rendesen feldobódtam utána :-)

Folytatás következik, mert vannak történések lányok terén is :-)

 

Na jó, ne keresd Alexet, itt van:-)

Szólj hozzá!
Címkék: új edzőtárs

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr5017777590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása