Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Minek az embernek ellenség...

2022. február 06. 00:09 - Megtalalomazigazit8

Így is lett de hát amúgy is szar napom volt, de ez és még a további események rátettek. Alig vettek észre és csak az egyik csaj köszönt aki nem a titkárnős volt. :-( Mindegy mondom, majd a pultos kislánnyal dumálok pár szót, mert rég láttam, lehet szabin volt.

A pultos kislányak mondom helló!, Mi helyzet, hogy vagy? Rég láttalak, szabin voltál? A csaj néz értetlenül. Mondom neki, hogy mindegy, figyi a spining órára mikor lehet jönni mikor az ordibálós csávó van. Elkezdte mondani, addig egész jól ment neki, de mikor a haver edzőtársam mellém állt és becsatlakozott, teljesen összezavarodott. nézem, mi fasz van? Oké, ennyi, haladjunk tovább.

Tegnap eléggé faszom ki van napom volt. Azt észrevettem, hogy Á az edzőtársam miatt sokszor felbaszom magam, mivel folyamatosan nyomja a poénokat és tök nehéz vele így edzeni. Nagy ritkán jó, de alapjában véve teljesen hátráltatja a kemény edzést, inkább csak erőlködős tinglitangli így. Azt is észrevettem, hogy Á folyamatosn flörtöl mindegyik csajjal, pedig van egy geci szép csaja és nyáron házasodnak. Oké, nekem ez nem férne bele, de mindenki más. Aztán azt is észrevettem, hogy így viszont úgymond elveszi előlem a lehetőséget, ami nem lenne para, mert egyik csaj sem kell akik ott vannak, csak fless egy kicsit nekem is flörtölni. Á egyébként jóképű gyerek, magasabb picivel nálam és mivel mindig mosolyog meg hatalmas megértéssel kedvességgel beszél mindenkivel, egyből megkedvelik, legyen az fiú vagy lány.

Pont az is most esett le, hogy mikor a pultos lány kirúzsozta magát látványosan, meg nézegetett, valójában Á-t az edzőtársamnak szólt az egész.

Az egyik edzés előtt az öltözőben arra lettem figyelmes, hogy a lakótársukkal A val, aki lány és a legjobb barátjának a csaja, úgy beszél, mintha az ő csaja lenne. Ó drágám, igen édesem, puszikállak. :-O Miiii?

Én ezeket nem említem neki, mert egyenlőre csak figyelek, hogy mi történik, de egyre gázabb a helyzet és én egyre szarabbul érzem magam és ez mind Á miatt van, pedig próbáltam nem így látni a dolgot, de egyre jobban így néz ki. Folyamatos poénkodás, de sokszor már átmegy bőven parasztságba, aminél csak nézek.

Van Á-nak olyanja is, hogy pengének állít be, engem vagy mást csak azért, hogy bevágódjon. pl. mikor pár napja edzettünk egy kis fiatal picsa csajszi látványosan előttem guggolt, mikor én fekve nyomtam és a kis testhez feszülő nacijában az egész pinája meg segge oda tárult elém. Oké, én kész voltam. Na de a lényeg és ez két dolog, hogy ilyenkor Á rendre elkezd poénkodni hangosan, hogy huu, meg haa, meg látom mire figyelsz meg ilyenek, amit én leszarok, mivel az ilyet a csaj is tudja, na de a másik és ez a trükkje! Úgy csinál, mitha fúú de menő lennél: aszonja figyeled, mióta itt nyomod a fekvőt, mindenki körülöttünk van és tényleg, körbenézek, mondom mi fasz? Hu bakker. (Ilyet már többször eljátszott, de most lebukott.) Erre mondja, nézd csak, most megy át a csaj a terem másik felébe, most ott lesznek sokan. Ahha! Most vettem csak észre milyen körmönfont rafinált a pali! Korábban ez nem jött ki, csak hogy én mennyire fasza gyerek vagyok, meg még egy két dolog aminél megdicsér, hogy wow ez ügyes volt, mint mikor mondjuk a két szőke csajjal dumáltam.

Huh szóval nem azt mondom, hogy ő minden bajomnak a forrása, de van vele eléggé sok problémám.

Ma pl az erőnléti edzésen voltam és nem találkoztam Á-val, tök nyugodt is vagyok, ellenben mikor Á-val talizok utána mindig szarabbul vagyok mint előtte, így hát döntöttem, meg kell szabaduljak tőle! Megmondom neki, hogy szorri, nekem ez így nem jó, meg sokk nekem. Megváltoztatni nem akarom, mert ő ilyen, nincs ezzel "baj", csak én nem kérek belőle..

Szólj hozzá!
Címkék: barát ellenség

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr1817216888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása