Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Megint egy bolond.

2022. január 31. 01:44 - Megtalalomazigazit8

Volt az a csaj, akiről már írtam, hogy az erőnléti edzésen bejöttem neki, meg maszír volt, de randizott mással, ami nekem egyébként egy tök tapintatlanság, ha már így közeledik felém és benyomja, hogy randizik, az bántó és bunkóság.

 Na szóval van ez a nyomorúlt nő és tegnap voltam este az erőnlétis srácoknál a Keletitől nem messze a kis edzőtermükbe társasozni. Bizony társas :-) Alkohol mentesen és én cukor mentesen is, csak almát kajáztam meg kv-t ittam, na de nem is ez a lényeg. Szóval elmentem és én tök nem vágtam, hogy szerepjáték lesz, sosem játszottam, na de sebaj, össz-vissz négyen voltunk, négy fiú! Ohh gondoltam, "fasza buli"! De annyira jó fejek voltak, hogy végül kb 2 órát eljátszogattunk, tök jó hangulatban, olyan pasis lazulós dumákkal. Aztán hazafelé, éjfél körül, írtam a facebook csopinkba, hogy jó volt meg minden, erre látom később, hogy L a maszírozós csaj, beszivecskézi. Hmmm.

Már korábban is észrevettem, hogy rendre szivecskézi a posztjaimat. Na mondom, ma jó kedvem van és mikor hazaértem, ráírtam, hogy mi helyzet, hogy-hogy fent van? Kiderült, hogy napközben aludt egy nagyot és most nem tud aludni, így levelezgettünk egy sort. Megtudtam, hogy egy 11 éves kapcsolatának lett vége és keres párt, meg ahogy levelezgettünk elég sok közös dologra bukkantunk. A végén megint szivecskét kaptam, szivecskét küldő smile-t, meg írta, hogy. Fubazz, mondom ez így tök jó volt, lazaságból jeles és ilyen esete, hát szuper.

Bár a csaj nem az a cicababa, akit én jobban preferálok de jó csaj és nem is buta, építészmérnök, meg korban is illene hozzám, 29 éves. Nah aztán ma délután (hajnal 6-ig filmeztem), mikor felkeltem, ráírtam, hogy "jó reggelt", meg küldtem képet, ilyen kis cuki virágokról, amik úgy néznek ki mintha mosolyognának, tetszett neki, beszivecskézte, de semmi több. Ha kérdeztem válaszolt, de vissza nem kérdezett. pl, azt se kérdezte meg, hogy én mivel foglalkozok, holott én azért finoman egy.két ilyen alap dolgot lekérdeztem. Szóval jól letörtem mint a bili füle. Egyszer úgy néz ki, hogy jó vagyok nála, egyszer meg mintha le se szarna.

Ami rosszul esik, hogy ilyen elmebetegség. Persze lehet, hogy még ő sem tudja mit akar és lehet csak flörtölget mindenkivel, fene tudja, vagy basszák is, mondjuk az se érdekel. Ha ez így van, márpedig a példa azt mutatja, meg írta is, hogy hülye volt, hogy 11 évig kitartott a pasija mellet, mert már szar volt vele és írta, hogy túl józan élete volt. Ergo, ha Sherlock vagyok, azt mondom, ez a lány még abszolúte nincs kész egy kapcsolatra. Egyenlőre csak bulizgatna, meg baszatná magát vagy azt sem. A lényeg, hogy bolond, legalábbis most.

Szomorú, hogy ennyi önismerete sincs valakinek, én azért tudom magamról, hogy mit akarok. ha bulizni akarok és csak baszni, akkor úgy is csinálom a dolgaim. Óóóó anyám.

A lényeg, hogy ő teljesen felejtős, ha ír valamit vagy valami, akkor csak szépen válaszolok, aztán viszlát, no szivecske, no puszika. és igazából ha őszinte akarok lenni magamhoz, nem ő az az ideális párom, akit keresek és ezt már tudtam mikor először találkoztunk, de sokminden tetszett benne, de akkor sem, nem ő az, akárhogy próbáltam rábeszélni magam nem! Viszont már egész jól alakul ez a párkeresős dolog, hiszen vannak mocorgások és nem is annyira parák!

Volt még egy kis történés a kondi teremben is, de azt meghagyom a kövi posztra, nem akarom, hogy túl hosszú legyen ez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr1016982250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása