Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Megtaláltam az IGAZIT! 3. rész.

2022. március 30. 23:18 - Megtalalomazigazit8

Szóval be a taxiba hátulra és már indulunk is! Dumálok és dumálok és dumálok és szeretet fless van ezerrel. Megkérdezem hogy szabad -e gyújtani a kezemben lévő jointra? Természetesen nem volt ellenvetés :-) Körbe jár, mindenki tologatja, kivéve B és Zs, ők nem, B egyébként sem, soha. Zs-t kidobjuk otthon, aztán megyünk hozzám a fülesért. Duma ezerrel és nézem B-t a volt csajom, hogy teljesen jól érzi magát! Ott ül mellettem balra és dumálgat mindenkivel és kézségesen segít nekem, ha kérem odaadja az ásványvizem és beszélget a full drogos arcokkal és megértő és semmi para.

Bakkker, ekkor leesett, hogy ő az bazzeg! Ő az aki megért, aki megérti az embereket, aki nem ítélkezik és aki elfogadja ezt a részemet is, mert igen ez az én részem és soha nem tagadhatom le! Igen drogos vagyok és persze 10évig nem drogoztam és a jövőben sem szeretnék, de ez a részem és örökre az lesz és ezek az emberek semmivel sem kevesebbek, mint bárki más és ő ezt így látja, ahogy én. Uhhh! Szeretet fless és ránézek és lesmárolom és smárolom és előjönnek azok a gondoloataim, amik igazak és nem csak a drog miatt. MIndig is téged szerettelek és mondom neki és smárolom és simogatom és késsz, pfff, tüzijáték meg minden! Ismét összejöttük! A két srác akivel vagyunk, jól érzik magukat, az egyik mondja is rám, hogy ki ez? Valami celeb? :-) Aranyos és jó értelemben, mivel belecsöppent a kis világomba, ami perpillanat tökéletes és megértés és minden rendben. Jó az ilyen, bizony és ezt érzi, meg látja.

Megérkezünk hozzám, usgyi fel B-vel a fülesemért, de jönnek a bolond ötleteim, hu ezt még el kell vinnem, azt is meg azt is és összeszedek egy szatyornyi cuccot :-) Van benne Gamboy-tól kezdve WC illatosítóig és még váltó póló is, meg ing :-) Gondoltam megmutogatom majd embereknek, meg majd felveszem a pólót meg inget, de vajon egyszerre 3-at egymás után vagy négyet? :-) Semmi baj és B ezen sem hisztizik, meg semmi. Mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga :-) Kb. 10 perc alatt megvoltunk, go vissza taxiba.

Eldobtuk még haza a srácot, aki rendelte a taxit, ki akartam fizetni a fuvarját, de nem engedte. Go vissza a bulira. Ekkor már valami hajnal 6 felé lehetett, szépen világos meg minden. Megérkezéskor fizetek, aztán a taxis sráccal még tolunk egy kis ekit, ami nálam van. Egyet ketten, összetörve csíkba kihúzva, orrba feltolva. Aztán vissza a buliba.

Befelemenet pont jön kifelé az a dj akinek a fülesem akarom megutatni, váltunk pár mondatot, hogy ohh szorri, majd leközelebb, persze, semmi gond, majd legközelebb. De hát van bent még dj, amjd annak megmutatom :-)

Go a konyha, mert innen nem lehet szabadulni és flesselek bakker ezerrel, megy a szeretet meg megértés. Összeismerkedünk külföldi lányokkal, hárman vannak. Az egyik Finn a másik kettő nem tudom honnan és akarok venni tőlük egy aranygyűrűt, merthogy sikeresen ránéztem, arra a tényre, hogy én B-vel fogom leélni az életem, hiszen ha 1 évig se én se ő nem volt mással és nem is akartunk, akkor ez egyértelmű, mi egymásnak akarunk csak lenni. Egyébként korábban is gondoltam már arra, hogy lehet el kellett volna jegyeznem, meg lehet ezt kellene tennem, de csak egy kósza gondolat volt. Na most ez realizálódot.

Sajnos a lányoknál nem volt eladó arany gyűrű, így jófej módon és romantikusan az egyik lány, akinek szőkére volt festve a haja és ki volt festve az egész arca, de nem csak szimplán, hanem valami mintázatokkal, azonnal csinált egy gyűrűt szívószállal és odaadta. :-) Én meg letérdeltem és megértem B kezét! Igent mondott! MIndenki boldog, a lányok is vidámkodnak, aranyosak :-)

Megy tovább a buli, dumcsi mindenkivel és a WC előterébe ismét összetalálkozunk a három lánnyal, én meg dumálok és dumálok velük. A téma, hogy a Hotel című film első része jó volt csak a többi nem én meg valahogy előszedem, hogy tökre tetszik a Brit angol, erre az egyik csaj elkezd így beszélni, olyan akcentussal,én meg kajak ezen felesselek :-) Kész bazzeg, de B-ezen sem lepődik meg! Nem értem, bolond ez a lány, mint én!

B éhes, mondom oké, akkor kimegyünk, rendelek pizzát, de ahogy kimegyünk mondják, hogy ott van nem messza KFC is. Ohh, király! Összeszedek még pár rendelést, mert jófej vagyok, fless van, meghívok pár arcot. Hát nem túl kellemes így kisétálni, de kell a kaja, aztán mikor megyünk visszafelé, már jobb, de azért nappal van na, én meg egyre inkább fogom fel, hogy mi történt.

Vissza buliba és megint konyha. ÁÁÁ innen nem lehet elszabadulni! Ott a kis dealerem és mondom neki, hogy vennék még ekit párat. Oké, 10 jó lesz?, hát pont kitalálta, hiszen még folytatni szeretném a bulit és lesz még after is otthon :-). Szóval 10db, 30ezer. Hu mondom az kicsit sok! Aszonja: Oké, akkor dobok még mellé zöldet. Megbeszéltük. Odaadja, de nálam nincs már csak egy ötezres kp-ben, így ki kell menni bankautomatához. Kijön velünk a buli hely előtt még kapunk útbaigazítást, hogy merre kell menni, pénz megvan adnám oda, de nem aszonja kint nem, csak bent. Oké. Vissza a buliba, ismét konyha, bizniszt letudjuk, jeee!

Na most mehet egy kis tánci. B-vel bemegyünk a tánctérre, ahol rajtunk kívűl még egy ember van. :-) Dumcsizok pár mondatot a dj-vel, hogy ismeri -e az AIAIAI fülest? Hát aszonja, igen, de neki nem jön be, mert nem lehet a szárát elforgatni, ellenben a Sennheiser HD25-nek, amit használ. Ohh. Na mindegy, vissza B-hez, táncizunk, meg flesselünk, én meg levezetem az elméletem, hogy miért is döntöttem, így hogy együtt legyünk. (Amit írtam fentebb, hogy 1 éve nem vagyunk mással, pedig ismerkedtünk is...), abszolúte reális neki.

Utolsó szám pörög már, dj is lejön a pultból, táncizunk kicsit, aztán usgyi, összeszedjük magunkat, közben a tánctéren villany felolt. Visszanézünk a terembe, mert B kiváncsi rá hogy néz ki világosban. Megnézzük, oké és go.

Kint már szép reggel van valami 10 óra. Séta picit és próbálok egyezkedni a korábbi taxissal, mert megvan az elérhetősége, de ő már nem jön értünk, mert afterezni szeretne velünk, de én már nem, én csak B-vel fogok afterezni...így hívok taxit és azzal megyünk haza. Nem volt túl jó élmény, de azért a Michael Jacksonra elflesselgettem a taxiban :-) De itt már titkoltam, hogy mi a szitu hiszen ez már egy full átlag idősebb taxis csóka, nem az a cuccos, meg jövögettem lefelé az ekiről is, nem volt túl nagy öröm, de azért tartottam magam lelkileg, van már ebben gyakorlatom, meg B is segített benne, jó volt, hogy ott volt velem..

Folyt köv, most már after jön ;-)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr2117791436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása