Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Ismét egy "csodás" nap.

2022. március 07. 13:52 - Megtalalomazigazit8

Valamikor éjjel 2-kor aludtam el és reggel 8-kor felkeltem, de semmi értelmét nem láttam, hogy bármit is csináljak, így visszafeküdtem aludni, gondoltam lehet csak még álmos vagyok. Aztán valamikor 11-kor felkeltem és próbáltam összeszedni magam. Elkezdtem telepíteni egy ügyfelem laptopját, aztán kicsit leveleztem a masszír lánnyal, de látszott, ismét nem valami kommunikatív. Tegnap este sem volt az..

Bár átgondoltam, hogy valójában nekem nem ő kell, azért jól esik vele levelezgetni, amolyan simogató a lelkemnek, hogy valakit érdeklek (a volt csajomon kívül...). Na hát most hogy látom pattintanak ismét, így ettől nem voltam túl boldog, de ez már csak hab a tortán. Éreztem, hogy olyan semmilyen kedvem sincs, nem is értettem. Már semmihez sincs kedvem napok óta. Se hobbizás se semmi. Edzek meg dolgozok és azt hittem, hogy jól esne a kikapcsolódás, de ahogy leülök, hogy na most hallgatok egy kis zenét, hát nincs kedvem. Van hogy leülök kiverni, mondom legalább az jó érzés és abbahagyom, mert ahhoz sincs kedvem, dög unalom.

Szóval próbálok kezdeni magammal valamit, kajálok vitaminok, erre rámtör megint a depi. Fasszom! Már megint vagy fél órát bőgök. A wc-re alig bírtam kimenni a sírógörcstől. Hát mondom ez kurva jó!

Oké, szar egyedül mostanában eléggé, jó lenne egy jó csaj akivel jó is, de hát még nincs és teszek érte és dumcsizok lányokkal és próbálkozok, meg edzek, hogy magamnak és más lányoknak is tetszek, meg fogyok ezerrel, most már 95,6kg vagyok és egy éve még 114 kg voltam. Nem tudom mit tehetnék még hogy jobban legyek, de kurvára elegem van már ebből a fos állapotból!

Ja és most 13.47 van és hol van még az este. Jesszus!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr2917774420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása