Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Már nem edzünk együtt :-)

2022. március 02. 01:27 - Megtalalomazigazit8

Történtek sok dolgok mióta nem írtam. :-)

Á-t teljesen kiborítottam. A faszom telelett a kis buzival! Folyamatosan demoralizálta az edzéseket, utánozta ha erőlködtem, utánozta a (merhogy neki 0-24 viccelődnie kell) mozdulataim futás közben és még millió dolog. Sokszor szóltam neki hogy mi van már? De csak poénkodott tovább , plusz ami a folyamatos flörtöléseket illeti azokból is elegem lett. Oké, ő dolga, de bassza meg magát, ne már előttem (ha nekem van barátnőm én ilyet nem csinálok) ennyire látványosan és mindemellett még úgy, hogy éreztem, mintha velem versenyezne, engem akarna lenyomni vagy elnyomni,hogy én meg ne tudjak érvényesülni.

Szóval kapott egy szép levelet tőlem, amiben leírtam mindent, hogy mik nem tetszenek és hogy nem azt kérem hogy változzon, hanem hogy ezek vannak és ez így nekem nem megy, nem akarok vele edzeni. Próbáljunk meg még egy hetet aztán meglátjuk, de rábíztam a döntést. Hát az lett, hogy besértődött a kis csicska buzi! Láttam én, hogy ez egy kis felületes csicskarudi, ha már valami komolyabb dolog van, akkor összeszarja magát! Kirángattam a hazug mesevilágából. Leírta, hogy ha ennyire különbözünk akkor inkább ne edzünk együtt és megy más napokon. Ezek után mivel megsajnáltam a kis gyökeret, 2x bocsánatot kértem, de annyira belegázoltam a kis szaros lelkivilágába, hogy ezt azóta sem tudta kiheverni, de annyira, hogy le se jár egyáltalán edzésre. Hát ott rohadjon meg!

Nekem van egy kőkemény célom és egy napot sem hagytam ki semmi miatt és nem is fogok! Én imádok gyúrni, aki nem ilyen az meg húzzon mellőlem az edzésről, de kurva gyorsan! 

Azóta még durvább lett az edzés, bár nem annyira nevetgélős, de ez nem is arról szól! Amit mi 2-2,5 óra alatt nyomtunk le azt én 1,5 óra alatt és úgy hogy még a seggemről is szakad az izzadtság! Vele meg? Hát mutatóba vittük a törölközőket!

Szóval jobb így ezerszer, bár az elején furi volt, meg egy picit nehezebben indulok le edzésre, de sokkal nagyobb a célom, mint hogy engedelmeskedjek a jobb lenne ma már pihenni "című" gondolataimnak. Készülök ha menni kell, visz a lábam edzésre, mindegy mi megy a fejemben. I <3 gyúrás!!!

Szólj hozzá!
Címkék: egyedül edzek

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr4317769690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása