Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Megtaláltam az IGAZIT! 1. rész

2022. március 21. 17:46 - Megtalalomazigazit8

:-) Megkönnyebbülés és egyben öröm, boldogság ezt leírni és meg bizony, megtaláltam!

 Komolyan kicsit nehéz erről írni, mert annyira jóség van, szóval neki is kezdek az elejéről a sztorinak ;-) Azért előrebocsájtom, hogy beszarsz! Kurva jó lesz! :-D

Múlt hét vasárnap este elmentem Zsoltival a Remix disco-ba, ahogy megbeszéltük. Bár nem volt kedvem, de gondoltam, ha már megígértem, akkor megyek. Hát számomra ez egy vicc fos kategória! Gyááá, azok a retek retrozenék, bazdmeg!! Boney M, meg Coco Jumbo :-D Bevágtam pár ágyas páleszt, meg egy Pina Coldádát Zs-vel, mire elkezdett teszeni a zene, de fuu, mondom, hagyuk már, én intézek valami Techno bulit! Benne vagyok pár csopiban a facen, így ki keres az talál és én találtam egyet, de zártkörű, titkos, csak meghívóval. Kértem gyorsan egyet, mondom hátha, de egyenlőre semmi nem jött, legalábbis azonnal. Aztán ahogy telt az idő és ez a fosszar "buli" én is egyre jobban bespicceződtem. Egy öregasszony (szó szerint) már betalált, pedig csak mosolyogtam rá, hogy elismerjem, jó arc, az meg rámállt, fu bazz! Közben eszembe jutott, hogy a Morrison's 2-ben van techno terem, mondtam is Zs-nek, hogy menjünk át és még a volt csajom is ott van a barátnőivel. Na igen B ott van a fitnesses edzőtársnőivel. Ezen azért elgondolkoztam, hogy ez most akkor hogy néz ki? Volt aki ismer is minket, hogy korábban együtt voltunk, de úgy voltam vele, hogy akkor mi van, mi csak barátok vagyunk, ha meg nem így néz ki, akkor ez van, már úgyis szinte naponta találkozok B-vel, meg dumcsizgatunk,

Aztán ide-oda sétágattunk, egyik bárpulttól a másikig és Zs összetalálkozott egy régi csaj ismerősével. Kicsit idősebb, magas, hosszú festett szőke haj, bőr naci és ők láthatóan jól elvoltak. Engem meg ismét letámadott egy nő. Ez most éppen egy dagadt volt, bár csinosabb fejre, meg nem öreg, hanem ilyen sztk keretes szemcsiben, ami még jónak is mondható, de dagadt! Lenéztem rá, merhogy vagy 1 fejjel magasabb voltam nála ami nem baj, de olyan bele volt szegénykémnek, hogy azt se értettem mi kell ahhoz, hogy ilyen kinézettel szóbaelegyedjen bárkivel. Mindegy, én elfogadom az embereket, mindenki más, csak tőlem távozz, de láthatóan rámállt. Dumáltunk pár sort, aztán menekültem Zs-hez. Úgy éreztem magam, mint kisfiú a swinger klubban. :-) Zs barinőjével beszéltem kicsit, hogy jaja nekem ez a hely nem jön be és húznék el, meg Zs maradjon, de nem akart. Nem is értettem, hiszen csajt jött felszedni, de elmondta, hogy ez a volt haverjának a csaja, ezért nem ment rá. hmm mondom akkor én miért láttam, hogy a punciját simogatod? Aszonta, hogy nem is. Hát jó. :-D

Olyan éjfélkor elindultunk Moriba, de írt B, hogy már nincsenek barátnői, leléptek. Mondtam Zs-nek, hogy ez a helyzet, de no para, felőlem B-re is rámehet, már több mint egy éve szakítottunk és nekem nem kell.

Bakker, Moriba vagy fél órát várakoztunk, olyan sor volt, mire bejutottunk, de siker. B-vel megbeszéltük, hogy a ruhatárnál tali, erre a földszinti ruhatárnál nézem, sehol. Kezdek felbaszódni, hogy á, gec ez mekkora idióta!

Felhívom, alig hallom, meg ő sem engem és látom, hogy fent is van ruhatár, meg eszembe is jutott, hogy annó mikor lent voltam B -vel meg a bari nőjével Moriba, fent is volt ruhatár. Go fel, keresem B-t közben telő és meglátom! Messze van tőlem, de meglátom a tömegből, mer ő kitűnik onnan.! Édes istenem, egy gyönyörűséges kisangyal! Azta kurva élet! B egy olyan lány, hogy egy jelenség. Pici lány, nem magas. A haja az hatalmas, hosszú, természetesen hullámos, világos barna. Fehér a bőre a leányzónak és egy igazi kislányos megjelenés. 36 éves, de mint egy 17 éves kislány. Integetek neki és észrevesz. Átverekszik a tömegen és megjelenik. Megjelenik és az első gondolatom, huh ez a lány de csinos és az az angyali kislányos mosoly ahhhh! Tudod hol lesz Zs-é, ő nekem kell, ő az enyém! 

Jöttünk mentük, egyik teremből ki, másikba be, pia be, egyik a másik után, ágyas pálesz plusz mohitó kombó. Egyik terem szarabb mint a másik és a hely is okádék, túlzsúfolt vegyesen fos emberek, némileg bebaszva, de totál káosz az egész. Egy jó volt benne, hogy ott volt B. Ő volt a jó az egészben, hogy ott volt. Nem mutattam ki semmit, mert nem is tudtam, hogy mi van, csak néztem, jöttem mentem, dumcsiztam és utáltam az egész bulit. Akkor látták, hogy itt már végem van, mikor felvettem a fülhallgatómat és a valamelyik fos teremben elkezdtem a saját zeném hallgatni a dj pult előtt :-D Nem mondom, hogy laza vagyok, de eléggé leszartam mindent és mindenkit már :-)

Ja igen nem volt techno terem, pedig korábban volt. Ezen már berágtam az elején, hogy miféle dolog ez a kurvaanyukat! Na de az egyik teremben megálltunk (Optikában), itt mindenféle rap meg funky szólt, amit B szeret, meg mondhatni itt jó volt, legalábbis a sok fos közül ez volt a legelmenőbb ember, hangulat meg zene ügyileg. Ahogy nyomtuk a denszet, meg bolondoztam, mellettünk két kicscsaj egymásnak melegedett, amit néztem/néztünk. Oda akartam lépni, de nem tettem, mert ott volt B és úgy gondoltam, hogy nem lenne szép ezt csinálni. Hmm furi mi? Aztán Zs, cuki módon kezet csókolt B-nek, udvarlásképp. Ari volt, tényleg. Megláttam és ránéztem B-re és mosolyogtam egyet, mert tudtam, hogy ez nem jelent neki/nekünk semmit. Valahogy egybe tartoztunk még akkor is, pedig már rég nem jártunk. Hmmm, na mindegy. Tánci, hülyülés tovább, dumcsi a pultos lányokkal, meg valaki ismeretlennel is, ami jó volt, de semmi különös, jó volt ismerkedni. Ja igen egy két embernek elmondtam, hogy ő B, nem járunk, de ő lesz a feleségem. Hogy ez hogy meg miért jött, nem tudom, én poénnak gondoltam. Aztán egyszercsak megkaptam a meghívót a titkos Techno buliba. gyáááá! Örömünnep!

Leszerveztem félig bebaszva egy titkos techno partyt! Innentől jött az igazi jókedvem! Gyerekeeeek, beintéztem a titkos techno partyt! Gooooo! Még kicsit tánciztunk, meg szóba elegyedtem egy-két emberrel, aztán sikerült kiszabadulni Moriból. Kb fél kettő lehetett, mikor bedobtunk egy-két pizza szeletet a Morival sréhen szemben levő Pizza me-be és nekem szarnom kellett! :-) De nem tudtam! A meki nem volt nyitva ezeknél meg nem volt WC. Bazzeg, beszarok! Na mindegy hívtunk taxit és go a titkos helyre, majd valahol szarok egyet :-) Olyan 15 perc alatt ott voltunk, mert nem volt messze, csak a III.kerületben, de nem írom le hol, mert titkos ;-)

Folytatás a kövi bejegyzésben, hogy ne legyen ez ennél is hosszabb és fárasztó ;-) 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr5917786032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása