Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Teljes összeomlás

2022. február 06. 00:23 - Megtalalomazigazit8

Ezek után az Á-s sztorik meg GYM-es sztorik után teljesen kikészültem. Valamikor 2 napja este totál magam alatt voltam és megint azon gondolkoztam, hogy meg kéne halnom ,meg öngyiloknak lenni. És próbáltam összeszedni magam, de nem ment, ezért elkezdtem leírni ami a fejemben kattogott, ezek így néztek ki:

Az élet SZAR és én egy vesztes SZAR vagyok!

Egy emberi roncs vagyok, egy defektes szar!

Nem kellek senkinek.

Sosem lesz ideàlis párom.

Sosem találom meg mert nem kellek senkinek.

Egy öreg csúnya szar vagyok.

Erőlködhetek, csinálhatok bármit, nem érek el vele semmit.

Semmi jelentősége ennek a blogolásnak sem.

Várom a halált.

Már semmi örömöm sincs az életben.

Egy szar vagyok szar vagyok szar vagyok. 

Azért élek hogy szenvedjek.

Semmi értelme az életemnek.

Egy rohadt vicc az életem, remélem valaki jót nevet rajta.

Hát ezek a mondatok és érzések zakatoltak a fejemben. Ezzel így elaludni nem könnyű, nem is ment természetesen, pedig próbáltam a hálóban, aztán inkább kimentem a nappaliba és elkezdtem nézni egy horrorfilmet, amitől elég jól megnyugodtam és elálmosodtam, kb 20-30 perc alatt és már ment az alvás.

Ma már teljes újult erővel vagyok és egyre jobban! :-)

Szólj hozzá!
Címkék: depresszió

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr5517216990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása