Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Csókolom, Ági van?

2022. március 12. 10:38 - Megtalalomazigazit8

Nem nincs! :-)

Azt figyeltem meg, hogy akárhányszor próbálok közeledni ehhez a párkapcsolati dologhoz, teljesen kikészülök, de kurvára! Bármi történik egy kicsi alakulás egy kis flört a vége mindig a bukta.

Lehet ezért is, de ha visszagondolok, akkor az történt, hogy bármelyik párkapcsolatomban szarul voltam. Jó volt, hogy van valakim, de sok volt benne az á inkább mással lennék, meg jöttek a folyamatos párkapcsolati problémák. Ha jó csaj volt akkor csak a dugás számított nekem és a csaj is egy kis krva volt. Ha átlag, de okos, akkor persze volt dugás is, de inkább már jobb volt vele minden mást is csinálni. Elmenni ide-oda, együtt csinálni dolgokat. Ami közös volt mindenhol, hogy problémák, egy kis nézeteltérés, meg kis női bolondságok és részemről meg férfi vagy hozzám tartozó "elviselendő" dolgok voltak, amik mindenhol vannak szerintem.

Én most ezeket így nem szeretném a jövőben, ezért is akarok egy "ideális" párt, aki a fenti két kategóriának megfelel, tehát számomra kurva jó csaj is és okos is. Gyanítom ez nem egy mai dolog és hogy a kettő együtt sosincs vagy ha van akkor az ritka mint a fehér holló.

Na de a lényeg, hogy mivel folyamatosan depis voltam a csajokhoz közelítésnél, ezért most nem teszem. Mindig támadtam, aztán visszavonulás, meg támadás és visszavonulás. Hát most visszavonultam és pihentetem a dolgot, legalábbis tudatosan "tervezetten" nem! Jobabn is érzem magam így már napok óta, hogy nem pörgök ezen. Amúgy is csak a szex miatt pörögtem rajta, meg na jó az is hiányzik, hogy összebújva aludjak el valakivel, de ennyi, mármint az is jó lenne...na jó haggyuk..:-) Szóval jó lenne, de nem szabad ezt így erőltetni, ahogy korábban tettem!

Tehát K aki én vagyok nincs, most nincs, visszavonult a kis barlangjába, viszont látásra! :-D

Szólj hozzá!
Címkék: Ági van?

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr717778648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása