Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Történések a GYM-ben.

2022. február 06. 00:09 - Megtalalomazigazit8

Jól néznek ki a dolgok!

Gyúrós lány, meg volt egy másik gyúrós is, aki nézegetett, meg volt két szőke, csaj, akiket J hozott "közénk". Akkor voltak a teremben először, eddig csak spininges órát nyomtak. Az egy másik poén, el fogok egyszer menni, aki tartja szó szerint üvöltözik, mi meg közben szakadunk kint a kardión. Na szóval jött a két csaj és J dumcsizott velük, 60 éves már a pali, de nagy forma, minden csajnak csapja a szelet, de el kellett mennie és ránk hagyta a csajokat én meg kaptam az alkalmon és segítettem nekik mit hogy csináljanak, kurva jó volt! Már beflesseltem hogy mindkettőt lekúrom, mivel néztek is ezerrel mindketten meg tényleg jót dumáltunk és nekem az egyik jobban is bejött, őt már kardió közben kiszúrtam, mivel aznap nem volt spining órán, hanem kardióztak és futás közben nézegettem, meg ő is vissza nézet nem egyszer. Szőke csaj, "sztk" fekete keretes szemüveg, telt segg, tangában meg cicanaciban, kis mell az összkép szexi titkárnő, de megbasznám :-)

Na tehát ment a duma, én két csajjal simán természetesen, lazán, jó volt, kiderült, hogy szokat a Margit szigeten futni, meg most felkészülnek maratonra. Aztán leráztam őket azzal a dumával,  hogy "nem tartom fel őket", de valójában szerettem volna edzeni, gondoltam kövi alkalomkor majd folytatjuk, mivel jól kikérdeztem őket hogy mikor járnak, így tudtam, hogy legközelebb is jönni fognak.

Hát teljesen el voltam szállva! Már láttam este otthon hogy milyen jó lesz majd velük bármit csinálni vagy csak az egyikkel összejönni, meg futni menni együtt, meg ilyenek.

Szóval ejha, istenkirályul mennek a dolgok!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr8617215922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása