Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Megtaláltam az IGAZIT! 4. rész.

2022. április 22. 17:12 - Megtalalomazigazit8

Megérkeztünk haza!

Taxiból kiszállva kiesett a kezemből az üres műanyag ásványvizes palack, én meg szaladok utána, kicsit vicces volt, mögöttem meg egy teljes rendőrörs. Kicsit paráztam is, hogy bakker, kész vagyok, mint a házifeladat, nehogy most jöjjön oda valaki és megkérdezze, hogy tud -e segíteni :-D! Merthogy velem szemben egy szép rendőrségi épület van és ezt el is felejtettem, de egyébként kivülrőlnem is látszódott semmi, mivel nálam egy kék ALDI-s textíl szatyor volt, tele hülyeségekkel, meg egy plusz kabáttal, merthogy azt is hoztam magammal, mikor buli közben hazamentünk a fülesért :-), így út közben B nyugtatott is, hogy nem para a kinézetünk, mintha szülői vedégségből jönnénk, így megnyugodtam..

Kicsit azon is paráztam hazafelé, hogy megvannak -e az ekijeim, meg a füvem, mert össze-vissza pakolásztam már mindent és az aftergyilkos lenne, ha nem lenne, de megvolt szerencsére. Ahogy hazaértünk a konyhában gyorsan kivettem mindent a zsebeimből, meg a másik kabátomból és huh ott volt a kis zacsi, tele a szépséges ekikkel, volt vagy 10db, meg egy jó kövér gramm fű. Kirrály! megnyugodtam! Ami még előkerült az egy kis KFC-s csirkemell a rajtam levő kabátom zsebéből! Beszabehu, ilyen ez! Buli közben még KFC-be is kimentünk kajáért magunknak, meg meghívtam rá pár ottani arcot, azaz futárkodva bevittem nekik a buliba, de ahogy eszegettem, valahogy eltettem a zsebembe :-D Szóval szépen kipakoltam mindent a konyhaasztalra és kezdődhet az after! Be is toltam egy ekit gyorsan az arcomba, szopogattam és kicsit paráztam, hogy jó lesz-e, nem e baszott át a díler srác, de nem! Ez ugyan az volt mint a bulin! Jee, jött is a fless, mire léptem egyet a wc-be be, meg ki! Parti ON tovább!

B-nek mondom, hogy hu te hallod, nem semmi ahogy viselkedsz velem, teljesen profin kezelsz, semmi parafless! Aszonja, ja igen hiszen adtál használati útmutatót! Mondom, mi? Hogy? Hát az évek során annyit beszéltem ezekről, hogy mikor mi van, meg részletesen, hogy milyen vagyok, hogy ő teljesen tudta mikor mi lesz és úgy is volt! Bazzeg hihetetlen ez a csaj! Én csak néztem és ámultam, persze adagolta tovább a flesst ez a kis kellemes mozzanat is!

Na aztán elkezdődött az össze-visszaság, beütött az eki rendesen :-)! Ki be rohangálok, dumálunk ezerrel, zenét nyomatom a szobában a konyhában, kajálunk, mert rájöttünk éhesek is vagyunk, pluszba még vetkőzök, öltözök, azt se tudom mit csináljak és a végén egy kigombolt ingben vagyok, alsógatyában maradok. Így megy az after, fullosan készen!

B-t megkérem, hogy táncoljon nekem a szobában, eljátszuk, a táncoslány szitut :) Felállítom B-t az egyik kis IKEA-s fekete puffra, adagolom a bugyijába a pénzt, ő meg táncizik, mutogatja magát a popsiját a punciját, mindent! Szexelni már szeretnénk, de húzzuk az időt, de nem sokáig! :-) Elkezdjük a kanapéban a simogatást a csókokat és a pettinget, már nem nagyon bírjuk! B szétteszi a lábát és elkezdem betenni a farkam neki, de elég szűk, bár jó nedves. Abbahagyjuk, hogy a hálóban folytassuk, de előtte még egy kis konyha móka :-)

Konyhában tolok egy fél ekit orrba, meg egy felet szájba és tovább megy a pörgés :-) Szaladgálás ide-oda, szobából ki, szobába be, duma, zene, aztán egy kis kaja a konyhában és fű, ja igen dobozról, mert cigipapírom nincsen, nem készültem ilyenekkel :), ezzel rákészítve magam a hosszabb a lazulásra szexre és sikerül benyugodnom. Mondom is neki, hogy ok, most jó!

Bemegyünk a hálóba és elkezdődik az egésznapos szex! Huh, kurva jó! Kemény álló farokkal szétbaszom, szétnyalom, szétszopja a farkam és közben hatalmas fless, szeretet, szexhiánypótlás! Testzik neki is, szétélvezkedjük magunkat. Eső körben vagy 1,5 óra baszás, de nagyon baszás. Aztán kis pihi, gyújtás fűre konyhába, kis kaja és vissza a hálóba szex. szex és szex. Ez ment estig, aztán másnap is, de már cucc nélkül.

És itt vége tért a móka, mármint a buli móka :-) Ki is dobtam a megmaradt ekiket, összesen vagy 7db-ot, mert jöttek a gondolatok, hogy hu kéne még meg mikor kéne és ennyi elég volt, nem akarok drogozni! 15 évig ezt toltam, nem akarom! Tudom mi a kezelés! Fogtam a zacsi cuccot és kiöntöttem a wc-be, lehúztam a faszba, nem kell!!! Jobban is éreztem magam utána, nem vagyok drogos értem?.! :-)

Szólj hozzá!
Címkék: szex after eki

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr7617814113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása