Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Még együtt edzünk.

2022. február 11. 11:56 - Megtalalomazigazit8

Egyenlőre Á-val még együtt edzünk. Múlt héten hétvégén összeröffentünk egy steak sütésre, meg zenehallgatásra, ami nagyon jól sikerült, mondhatni egy kicsit megbékéltem, így kitaláltam hogy tudok vele edzeni. A megoldás az, hogy edzés közben tényleg edzek és nem hagyom hogy folyamatosan menjen a poénkodás, így ő is jobban figyel az edzésre. Másik, hogy mikor végzünk, akkor én még maradok egy kicsit, mert vagy szolizni megyek vagy még csinálok egy-két gyakorlatot, így elkerülöm azt, hogy valami flörtjébe keveredjek bele.

Jah igen a flörtölés. Hát őszintén lehet jó, de szart se ér. Tegnap előtt mikor végeztünk volt egy nem is flört, hanem kedvesség, de minek?, leszarom. Az egyik pultos lány, aki elég brutálul néz ki, (Nagy csöcs, szinte mindig mélydekoltázzsal, amire nehéz is nem arra nézni... :-) és a segg, hu bazzeg, szép kerek, vékony derék. Picit "erős" lány, nem az a vékony kis nyegle és persze szinte mindig szépen kisminkelve, meg hosszú egyenes barna haj) volt a pultban és mikor mentünk ki, (mert akkor pont még az öltözőben találkoztam Á-val, nem sikerült olyan sokáig pluszban maradnom, hogy elhúzzon),  a pultnál mikor a csaj adta vissza a tagságinkat, Á megkérdezte, hogy miért van az enyémen rajta a monogramom? Mondta a lány, hogy mert één kivételezve vagyok. Ohh mondom, de jó nekem. Persze mert korábban ottfelejtettem. na de jól is esett, meg le is szarom.

Miért szarom le? Mert akkor mi van? Jobb nekem? Lesz csajom? Elhívom vagy elhívhatom randira? Dugni fogunk? Nem! Kurvára nem! Ja meg van nézegetés is. Új csaj figyelget edzés közben, nézeget. Ő ilyen nagyon fiatal, kicsit erősebb testű, szép fehér bőrű meg hosszú fekete nyuszicopfos hajjal. És? Nézzél bazzeg, úgyse lesz semmi, mert miért lenne?

Szóval leszarom, semmi értelme sem a flörtnek, sem a kedveskedésnek!

Egyébként jól vagyok, fejlődés van ezerrel. Combgépen mennyivel nyomok? Az összessel! 90kg, Lábgép 45fokos feltolás? 190kg. Hasgép? Az összessel! 90kg. Fekve mennyivel? 80-90kg? Faszse számolja már. Tolom ezerrel, mert ennyit tudok, ettől érzem jól magam.

Jah és perpillanat kurvákat nézek a rosszlányokon, mert már baszni kéne és ezekből a nézegetésekből, meg flörtölgetésekből, jópofizásos kedveskedésekből "nem élek meg", dugás nem lesz én meg már becsavarodok, az meg nem jó!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr10017403564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása