Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Totál káosz vagy mégsem?

2022. március 06. 01:34 - Megtalalomazigazit8

Lett még folytatás a masszírozós lánnyal. Firkálgatunk ezerrel minden nap. Nem az a hu de romantika, de vannak sokszor jó pillanatok, szívecskék meg bókok, legalábbis a részemről, ha meg én küldök neki valamilyen fotót vagy videót magamról (csak félmeztelen ;-)) akkor meg ő szívecskézik. Ahogy megállapítottam, bejövök neki és ő is nekem, de ő sem biztos bennem meg én sem benne, ez így érezhető is. Ez így azért poén! :-)

A másik, meg az edzőteremben az egyik pultos kislány. Fuh az a szívdobbantó! Fiatal, hosszú barna hajú, barna szemű, magas, olyan 175 körül, hosszú combok, kicsit husi, de nem dagadt meg ilyenek, csak még fiatalkásan. 20-nál nem is hiszem hogy több lenne. Furi volt mert többedik alkalommal nagyon kedves meg vidám velem és edzés közben mikor az egyik csávóval dumáltam kardió után, nagyon nézett és kibökte, hogy nagyon tetszik neki a pólóm, mert hogy Venomos és az a kedvence! Dumáltunk is egy sort erről meg a Marvel filmekről. Bár azt érzékeltem, hogy ha egy kicsit is közelebbi témáról van szó, akkor azonnal viszakozik. Mint pölö, hogy világít a Venom a pólómon és sötétben meg tudom mutatni, amire J, akivel beszéltem a pultnál, szintén felfigyelt és J-vel poénkodtunk, hogy bemegyünk a sötét szobába? Na? És persze a lánynak is mondtam, de viccesen, de azonnal éreztem, hogy huh ez nála nem nyerő, gyorsan le is szálltam a témáról!

Visszagondolva a gyúrós csajnál is volt egy olyan hogy addig jó volt a dumcsi, míg csak ilyen alap dolgokról beszéltem neki, hogy fu de jól nyomja meg mióta edz?, de ahogy a személyes dologra tereltem a témát, hogy "jössz -e egy kv-ra? he?" az már azonnal viszakozást váltott ki!

Van egy geci nagyon tanulságom most így ahogy hirtelen picit megvilágosodtam, nem pici, óriási! Nekem! Gyáááá!

Szóval, eddig bárkit meghívtam kv-ra azonnal lepattintott! Ezzel volt a baj! A személyes találkozó kettesben egy kv-ra az nem csak egy dumaként van számontartva a csajoknál, hanem már valami komolyabb randiféleként!!!

Oké, nálam nem! De náluk eddig 100%-ban igen! Bazdmeg! Ha ezt előbb tudom senkit nem hívok meg én faszbarom!!!

Soha de soha nem szabad meghívni egy lányt kv-ra meg semmire egyből!

Elsőnek duma van, semleges témákról és semmi személyeskedés! Diplomácia van és egy kis kedves viccelődés!

Ezek legalábbis a normálisabb csajoknál így vannak. Nekem eddig drogok szutyok kurvák voltak, azok basztak szoptak az első szál joint után, durván megfogalmazva, de azért náluk is kellett dumcsizgatni, csak gyorsabb volt a lekúrás, mert ők sokkal felelőtlenebbek és nem gondolkoznak!

A normális drogmentes csajok nem ilyenek és ne is legyenek! Én is normális pasi vagyok, én se feküdnék le egyből. Gyanítom vannak kivételes esetek, mikor hu de megbasználak szex van csak, de az kivétel gondolom és nálam szóba se jöhet és nem is jön "szóba".

Jah, lassan de biztosan egyre erősödik a meggyőződésem, hogy neurotikus és mániás-depressziós vagyok :-D

Szólj hozzá!
Címkék: totál káosz

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr8817773076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása