Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Na ez tényleg vicces :-)

2022. január 21. 18:34 - Megtalalomazigazit8

Tegnap este voltam erőnléti edzésen és azon kívül, hogy rohadt jó volt egy nagggyon kedves és vicces történt!

Ahogy csináltam a vállgyakorlatot, két tárcsával 1-1 5kg-ossal a kezemben, a kis pólóm alól szépen kiemelkedtek a mellizmaim és a nagy bicepszem. Előtte nemrég jött be egy fiatal párocska, mivel a főnökkel mentek kajázni és ahogy csináltam, először a srác kezdett el nézni, egyszerűen nem tudta levenni a szemét rólam :-DDDDD Aztán csatlakozott a barátnője is és ő is elkezdett nézni. Aszmondja a barátnője, szépen csinálod a gyakorlatot. :-) Na gondoltam aha szépen, mi?, jóvagyok geccci, még a pasid is rámflesselt!!! :-D <3 Aztán a főnök még videót is készített rólam :-D

Mit ne mondjak, kell ennél több? Mosolyogva tértem este nyugovóra az ágyamba! <3

 

Szólj hozzá!
Címkék: visszajelzés

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr8616820672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása