Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

A nagy felismerés :-)

2022. február 06. 00:29 - Megtalalomazigazit8

Ma elgondolkoztam, hogy mi ez a szenvedés ezen a csaj dolgon, hiszen sose volt nekem ilyen korábban és arra jöttem rá, hogy valójában ha a szívemre tenném a kezem és őszintének kellene lennem, akkor azt mondanám, hogy nem akarok párkapcsolatot. 10 évig házas voltam és 1 éve lett vége a 7 évig tartó párkapcsolatomnak. Hát csodálkozok, hogy valahol legbelül nem szeretnék még párkapcsolatot? Szerintem nem kéne!

Ha arra gondolok, hogy egy nekem pörfekt nővel jönnék össze tényleg és együtt kéne csinálni dolgokat meg akár együtt élni, szinte rettegek! Egyenlőre nekem max a dugás a szex hiányzik és ennyi. Esetleg egy kis romantikus mozi, séta, meg ilyen lazulások, de ennyi! Nincs is kedvem valakinek "udvarolni". Boá, nagyon nincs! 

Úgy érzem még pihentetem magam párkapcsolat terén és építkezek tovább a testemen meg az életemen, de természetesen ha valaki véletlen beesne akkor nem állok ellen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr7917217328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása