Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Megtaláltam az IGAZIT! 2. rész.

2022. március 25. 13:46 - Megtalalomazigazit8

Na kérlek szépen most indulnak be a dolgok csak igazán, gatyát felkötni ;-) :-)

Szóval megéreztünk a titkos bulira. Ez egy elhagyatott gyártelep, ami pont olyan, hogy itt aztán kurva jó techno buli lesz, de ez nem is érdekelt, csak halljak már technot, bassza meg! Évek óta nem voltam bulizni!

És ahogy megérkeztünk, hallottam a felső szinten, hogy ott dübörög már a ritmusos mély hang és villódznak a fények! Juhhé, usgyi! Felszaladunk (szó szerint, B és Zs alig tud követni, szaladnak utránam :-D) és a beengedőnek mutatom a telómon a meghívóm, hogy ide jöttünk! Valójában fingom nem volt a hely nevéről, meg semmiről, csak hogy titkos techno bulira. Nézi a beengedő, aki mellett egy csomag ásványvíz virít az asztalon, hiszen itt egészség van kérem, nem piázás... :-D Na és mondja, hogy, aha, hát nem ide szól, ez, hanem amoda. Há mondom az meg hun van? Aszonja, itten szembe. Huh mondom akkor jó, már megyünk is, csókolom! :-)

Semmmi para nem volt, mindenki boldog, meg nyugi, főleg Én! :-)

Viszont nem mentünk át, mert jött az ötletem, hogy előbb had menjek már szarni! És ha jól emlékszem valakit megkérdeztem, hogy.. vagy nem, ezt már nem tudom. a lényeg, hogy mentünk, vittem a kis csapatom, mert ott volt nem messze egy benzinkút és közben még egy feka srác is jött velünk szembe, jó kis boomboxon nyomatott valami funky zenét, persze, hogy ofagagyarásztam neki, hogy cool meg minden! :-D Naaagyon jó kedv van kérem!

Benzinkútra be, mondom az eladónak, a wc-t szeretném használni, mer vészhezet van! :-) Persze nem volt gond, mondta, ohgy menj csak. Megvolt a wc, hatalmas mekönnyebbülés, de elfogyott a papír, legalábbis még jó lett volna némi, erre felhúzom félig a gatyám :-) (jól nézhettem ki) és tipegek át a szemben lévő női WC-be :-), erre megjelenik B, hát ő is beszaladt WC-re :-D, tépkedem a papírt, mikor  mondja B, hogy mi helyzet? Á mondom elfogyott a papír. Erre megyek vissza hogy befejezzem a tisztogatásom, erre látom, hogy dehogy fogyott el, ott van a kéztörlőben egy rakat :-) Oké, be vagyok baszcsizva na :)

Kúton még vettem 3 kisüveges Unikumot vagy Jagert a faszse tudja, de azt tudom, hogy az egyik ízesített volt, valami gyömbér vagy mi :-) Kész voltam már na :-) (meg Zs-nek rágót, mert gyrost ettünk Mori előtt mikor sorban álltunk és persze ő kapta a hagymásat, aki csajozni akart ugye) :-D és szénsavmentes ásványvizeket. Hmm. vajon miért? Mert semmit nem terveztem, de tudtam, valami lesz!

Indíts tovább, de hoppá, kút mellett ott egy dohány bolt, gyorsan be, mert nekem még kell szivarka, azt szeretem! Buliba kell! Go tovább, pisi a szabadban, fa mellett, de legalább sötét van, nem látják a farkam :-), cigire rágyújtok, huh, annyira nem is esik jól, piánál ez így is szokott nálam lenni, kicsit hányingeres, asszem el is dobom éééés buli menjüüünk!

Odaértünk egy gyár aljába, le a pincébe és nagy szürke fém ajtó kinyit, mögötte már vár a beengedő ember. Mutatom a meghívót, de nem is nagyon kell, asszem vágja ki vagyok (hogy velem levelezett nemrég, nekem küldte a meghívót) pár mondat után és hisz nekem, mert én igazat beszélek ez látszik rajtam, főleg ami flessben vagyok :-) Jegyet megvesz és egyből bekérdezem, kedvesen óvatosan, hogy ömm, figyi, kéne egy kis feldobó. Jön a válasz: ott a konyhába menj :-) Oké! Megyek is! Előre és jobbra! Nem a tánctér, dehogy! Kit érdekel, nekem most cucc kell bizony! Figyeled mi történik? Mert én nem! Én csak sodródok az árral és nem érdekel semmi. Mint egy bekapcsolva maradt autómata jövök-megyek, mindenkit szeretek és csinálom amit ilyenkor kell.

Szóval konyha! Hmmm, fiatal huszonévesek, mind kedves, normális, egyetemista félék. Köszönök, meg minden, biztosítom őket, hogy szeretés van :-) és hogy kéne valami. Oké, egyből haverkodás és azonnnal a dealerrel, mert egy rutinos azonnal ráérez erre, csak egy összenézés és ennyi! Összetalálkozik a kereset-kínálat :-) Tehát a baseball sapis srác :-), aki már veszi is elő a portékáit,  jöni a zöld, na meg az eki. Mondom neki, hogy zöld az kevéske egy gének, viszont jó az illata, ez jó cucc, ismerem már..na de nem baj, hogy karcsú, húzz le nyugodtan, én most ezért vagyok itt (Számlámon több mint fél milla figyel, kit érdekel pár ezer forint?), ezt így mondom is neki és akkor jöhet az eki hármat kérek! Ha jó, akkor jövök még. Ahogy adja, már dobok is be egyet, szopogatom és huh, jó erős, bitangúl marja a nyelvem, meg lezsibbasztja az elejét, ahol szopogatom. Szopogatom (mint kiéhezett kiscsaj a faszt), hogy mielőbb bejöjjön. Adnék Zs.nek, de neki nem kell! Látom mi helyzet, ő neki ez már nem buli, ő csak a kis felszínes bulikákkal szimpatizál, viszont B elemében van és szeme sem rebben, hogy mi történik.

Be tánctérre és pár perc, hubazz, jó a cucc, szeretet fless van. Azonnal ki konyhába, jöhet még! OKé, 10? Aha jöjjön. 30 ezer, hmm mondom neki, kicsit sokk! Oké, adok még mellé zöldet. Jóh, adj. Közben tekerem a zöldet, amit el sem raktam, kinthagytam a konyhaasztalon. Oké, sötét van meg mindenki szén kész, de senki nem lop ez látható, érezhető, itt nem az a kis suttyó banda van! Ott is maradt később is. Na zöld megteker, de valahogy visszamegyünk a tánctérre és pár mondatot váltok a DJ-vel, hogy milyen a fülese. Mondom neki: Sennheiser HD25? Erre fogja és odaadja, belehallgatok, elég jól hallható a készülődő kövi szám. Visszaadom és mondom neki: nekem van AIAIAI-m, ismered? Nem. Nem? Mindjár hozok egyet! :-D Érted, mindjárt hozok egyet! De honnan vagy hogy? Na figyeled:Szólok B-nek meg Zs-nek, hogy elugrunk haza, mer hoznom kell egy fülest :-)

Igen én ilyen vagyok, bolond! Ki az utcára, hívok taxit, de nincs szabad. Érzés? Full kész, szeretet barátság, fless! Megjön egy taxi, azonnal lecsapok rá! De azt 2 másik párocska hívta, erre annyira határozott meg kedves voltam a vezetővel, hogy már át is váltana rám, nem érdekli, hogy megrendelték a fuvarját :-DD Jön a párocska, én meg próbálom leszervezni, hogy a 3 helyre 5-en bepaszírozódjunk :-D Késsz! Aztán meglátom,  hogy bukott ez a szitu és kedvesen átadom a lehetőséget az egyébként is megillető párocskának. :-D

Aztán sétálok arrébb, kellemesen, vidáman, testemen a kellemes lehelletnyi szélfúvást érezve, mintha kb. a tengerparton sétálgatniék és még persze a nap is süt, had legyen ez olyan :-D. Aztán meglátok egy srácot és egyből helló! Hogy vagy??? (én mondjuk Késsz vagyoook! Diiik de még hogy!) Na szóval gyors összehaverkodás és jön a taxija. Benézek, nehari, de el tudnál minket is vinni? Kifizetem! Persze, szálljatok be! :-D

Fuh, ez nagyon hosszú és hol van még a sztori vége! Köviben folytatom ;-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr5117777734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása