Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Valami alakul.

2022. március 03. 13:01 - Megtalalomazigazit8

Történt az, hogy pár napja teljesen kivoltam megint. Teljes depi és este lefekvéskor azon gondolkoztam, hogy beállok a fürdőkádba teljesen meztelenül, fogok két pisztolyt, egyet az egyik kezembe egyet a másikba és két oldalról ellentétes irányba, azaz egyással szembe fordítva a fejemhez tartom és meghúzom a ravaszt, így biztos nem élem túl és végre megdögölhetek és nem kell ezt a szar depressziót éreznem, mert már kurvára, gecire, rohadtúl kifejezhetetlenül elegem van belőle, nem akarom többet ezt érezni, utálom! Ki szerti? Gyanítom senki, mert ez egy kibebaszott szar lelki állapot!

Szóval emiatt úgy döntöttem, hogy nem mehet így tovább, valamit kurvára csinálnom kell! Ezért eldöntöttem, hogy elkezdek ezerrel "csajozni" beszélni velük és beszélni és beszélni és ha úgy van akkor összejönni valakivel meg kúrni és ha hibázok, mert nem az aki keresek akkor hibáztam és ki a faszt érdekel? Tovább álok, meg kezelem a kis lelkét az illetőnek és folytatom tovább! Ez a halálnál és ennél a szar depis érzésnél jobb, ezerszer jobb!

Ahogy mentem haza gyúrásról még valamikor a hétvégén belémjött a na most csinálj valamit bazdmeg érzés. És eszembejutott a lány az erőnléti edzésről L, aki megmaszírozta a hátam meg agyon dícsért. Írtam is neki, hogy figyelj, lenne kedved hétvégén lazúlni? Mozi, kv, süti meg ilyenek? Nem randi mert az katasztrófa. Csaj visszaírt,  hogy pont ilyet szeretne és hogy benne van. Na mondom magamba de kurva jó! De most kórházban van, lesz egy nőgyógyászati műtétje, de amint tud jön. No para, elkezdtünk levelezni és valami rohadt sokat, napokig és kurva jókat. Őszintén mindenről. Most már kicsit alábbhagyott a dolog, de még írkálunk. Ma már kiscicának hívtam, ez tetszett is neki, jött a szívecske. Asszem következő szintre kapcsolunk :-)

Persze nekem ennyi nem elég, hiszen dumálni kell mindenkivel akivel lehet, így tegnap este gyúráson összeszedtem minden bátorságom és odamentem a gyúrós lányhoz! Igen bazzeg odamentem! Bevoltam fosva mint állat, de nem érdekelt! Vagy a pisztoly vagy ez! Ő éppen karra nyomta a súlyzózást és ahogy mentem oda, köszöntem neki, ő meg egyből: ide akarsz jönni? blabla. Én meg mondom neeem, és leültem mellé a 45 fokos fekpadra és mondtam neki, hogy régóta nézlek, de nem azért :-), hanem mert nagyon durva amit csinálsz és hu meg ha, mióta edzel? Jól esett neki, meg mondta hogy 4 éve, kicsit még dícsértem, hogy ritkán látni ilyet, tényleg nem semmi. Persze hárított meg minden, de mosolygott, tetszett neki, még jó hogy!, éppen agyon dícsérik. Aztán bedobtam a hétvégén van kedved eljönni egy kv-t meginni faszságot. Na itt kicsit elgondolkodott és azt mondta, hogy mmmmmeggondolja még. Na faszom megvolt amitől rettegtem a kosár. ÁÁÁÁÁÁÁ. fasszom de szar volt!!!! Persze ledumáltuk, hogy majd szól, úgyis h-sz-p jár ő is edzeni, de ez már csak a "tisztelet" kőr volt, hogy enyhítsük a szopásom.

Elköszöntem és mentem a dolgomra. Eszembe jutott, hogy elfelejtettem bemutatkozni, így gondoltam, ha már nem égtem be eléggé akkor ezt tudom fokozni, így visszamentem és mondtam neki, hogy jaaj hát nem is mutatkoztam be, K vagyok és nyújtom a kezem, erre ő mivel újatlan kesztyűben volt nem akart kezet fogni, magyarázott valami faszságot, amit nem is hallottam, csak erős szándékkal nyújtottam a kezem (gondoltam bazdmeg ne szopass már még jobban ki, fogjál már kezet a kurvaanyád!) és juhhé, kezetfogtunk ő meg E. Na faszom ez is megvolt. Visszamentem edzeni. Persze mikor ment el, odaköszönt, én is neki, azt ennyi!

Egész edzés alatt a szégyenemben süllyedeztem, persze később szoli közben már örültem magamnak, hogy bátor voltam és csak így tovább, de este kedvem nem volt fent lenni, ki voltam borúlva, semmi nem volt jó, még kiverni sem tudtam. Mentem és éjfélkor bebasztam magam az ágyba.

Asszem lesz még folytatás, bár még mindig kicsit szarul érzem magam ezek miatt, de legalább nem a megdöglésen pörgök, lehet máshogy is szarul az ember. :-D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr517770918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása