Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Csak nyugi van

2022. március 12. 12:06 - Megtalalomazigazit8

Zs-vel tegnap megvolt a 2. edzés és még mindig jó, bár kicsit többet beszéltünk közben, de nem hagytam és pörgettem az edzést. Egyszer le is álltunk több időre beszélni és lement a pulzusszám meg a pörgés, mondtam is, hogy erre figyelni kelll, ilyet nem szabad, mert intenzívnek kell lennie az edzésnek. Jó volt nagyon, mert teljesen egyetértett és folytatáskor teljesen felvette velem a tempót :-) Én diktálom a tempót! :-) Kell is! Jaaj amit észrevettem, nagyon jó volt! Körülöttünk az emberek elkezdték ugyan olyan intenzitással csinálni mint én. Volt egy kis kínai srác is, aki amikor látta, hogy komolyan nyomom és nagy nyőgések vannak, ő is levetkőzte magáról a gátlásait, szintén belehúzott és tolta ezerrel meg nyögdicsélt! Néha kellett pár szót váltanom vele, mert arréb rakattam a  törcsijét, útban volt, de mindezt mosolyogva kedvesen és egyszer észrevettem hogy van egy kurva jó tetkó az alkarján, összemosolyogtunk meg úgymond nyugtáztuk egymást, hogy toljuk keményen, kurva jó volt!!!

Ezt imádom, mikor komoly edzés van és mindenki tolja ezerrel, mert azért vagyunk ott és imádjuk ezt csinálni. Áhh szinte meg se tudom magyarázni mennyire kibebaszottúl jó ez a feeling.

Na és Zs-vel derülnek ki a dolgok, hogy sok hasonlóság van bennünk, pl. ő sem szereti, ha lepattintja a csaj, mikor jónak néz ki a dolog és nem küzd, hanem keres mást. Bár szerintem ez azért van, mert mi sem gondoljuk komolyan az illetőt, csak egy kis szex vagy valami, de küzdeni már nem akarunk érte, mert nem is komolyak a szándékaink. Ezt mondtam Zs-nek is, persze nem értett velem egyet, de nem baj, nem kell hogy lássa ezt, én tudom, hogy így van, ő meg majd rájön :-) (Egyébként ebből a szempontból egyre magabiztosabb is vagyok. Látom amit látok és tapasztalom amit és tudom hogy az úgy van, bárki bármit mondhat, de nem akadok ki, ha más a vélemény.)

Aztán említettem Zs-nek, hogy eléggé szar a hátam, nem jó a matracom amin alszok, pedig már cseréltem is. Erre odajön, kitekeri a karom és elkezdi nyomkodni a lapockánál, ami hu de kurva jó volt!, majd abba hagyja és mondja,  hogy na ilyen csajt tud, aki így tolja! Rádugrik és szétszedi rostokra az izmaid!. MMMMondom, te és jó csaj ez?, aha! jó és van pasija? Azt nem tudja, de korábban kurva volt, lehet nyom egy happy finisht is. U mondom ad meg az elérhetőségét, kell! :-) Most várom, remélem valami jó sül majd ki belőle vagy belőlem :-), de ha már a hátam helyreteszi azzal is előrébb vagyok :-), hiszen mint eldöntöttem semmi támadás, elvagyok a kis barlangomban :-)

És Zs. Na hát jó arc ez a gyerek! :-) Flörtölt a kis szépséges hosszú barna hajú pultos lánnyal befele és kifele menet is és láttam, észrevettem és bár jobb lett volna ha velem flörtöl, persze  lány, nem Zs, de nem volt annyira para. Azt is észrevettem, mint nálam. Azaz, hogy ezek a pultos lányok egy darabig elflörtölgetnek, de állj, ne tovább és behúzzák a kéziféket. Mondtam is Zs-nek, hogy ezt vettem észre. Aszonja, persze hogy! Pultos lányok nem célpontok! Bakker mondom, hát nekik ez a dolguk, hogy jófejkedjenek! Mondja Zs-hogy aha ez. 

Érdekes szösszenet, hogy sok a hasonlóság bennem és Zs-ben, így sokkal jobban kijövünk egymással és nincsenek parák.

Ma este meg megyünk a Remixbe zs-vel, valami light disco a nyugatinál, aszonja, hogy ott lehet csajozni, ő már sokat hazavitt onnan, de volt, hogy csak smárolt egész este egy kis fiatal lánnyal. Hát mondom ezt megnézem magamnak, azaz ma lemegyek vele, de másnap edzés van vasárnap! 11.00-kor, nem maradok sokáig és nem is iszok! Ha meg véletlen valami jó csaj lesmárol, hát hajrá, leszek a körülmények áldozata :-)

Most picit nyugodtabb vagyok és nincs depi, de érzem, néha jön de nem hatalmasodik el, ami jó, mert az utóbbi napokban már elég gáz volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr7117778672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása