Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Megmentő barát

2022. január 20. 11:53 - Megtalalomazigazit8

Tegnap ugye teljes kiborulás volt, viszont este edzésen a bolond barátom annyira jókedvre derített, hogy most is mindjárt bekönnyezek.

Nekem sokszor kicsit sok Á, mert folyamatosan nyomja a poénokat és volt hogy már fárasztó volt, de nem szóltam neki, mivel tudom ő ilyen. Viszont tegnap, hu tegnap ez annyira jól jött, olyan szinten kirángatott a depimből, hogy kész! Fossá röhögtem magam és én is toltam a poénokat ezerrel. nagyon bolond a csávó és most nagyon örülök, hogy a barátom! Meg is írtam neki az este, hogy hálás köszönet, nagyon jót tett a poénáradat.
Sőt a végén még a pultos lánnyal is volt egy vicces megmozdulás. Mikor végeztünk az edzéssel, mentünk ki a teremből és Á már előrébb volt, én meg még kértem szolihoz zsetonokat, mondom Á-nak hangosan, hogy várjá, még akarok mondani valamit! Erre a pultos lány, odanézett, mert azt hitte hogy neki akarok mondani valamit. Mondtam neki, hogy ja nem neked. Erre szomorúan lehajtotta a fejét, hogy jah. Meg is lepődtem picit, aztán gyorsan reagáltam: neked is tudok mondani valamit. :-)

És ezek után este, éjjel képes voltam picit átnézni a dolgokat, így arra jutottam, hogy 

Tejesen feleslegesen pörgök olyan csajon akit már első ránézésre, megszólításra tudom h nem pálya. Nem vagyok híve ennek a meglátni megszeretni dolognak, de van egyfajta meglátom megszólítom és tudom hogy ő jó lenne nekem. Pl tegnap előtt a gymbeam-ben ilyen volt a kiszolgáló lány.

Viszont nagyon jól esik, hogy bejövök ennek-annak, legalábbis ha ezt látom, de ezt a helyén kell kezelnem, hogy ez csak egy szimpla visszajelzés, meg kell becsülni mert nagy dolog, de ennyi.

És én most nem csak egy csajt keresek meg valameddig tartó “ideális” csajt, hanem azt akivel akár a hátralevő életem le tudnám élni

Szóval kurva nagy a cél a feladat és a nehézségek is. Ilyenbe még sosem mentem bele, csak olyan valamennyire jó a csaj azt jónapot.

Viszont annyira nem könnyű így egyedül összekapnom magam és tolni a feladatokat és nem kiborulni…vannak nehéz napok, de ami nem öl meg az ugye megerősít.. :-)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr416819272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása