Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Múlt, jelen és jövő.

2022. április 23. 12:55 - Megtalalomazigazit8

Jelenleg rohadt jól vagyok és hálát adok a mindennek, hogy sikerült minden szarból kijönnöm, átmennem, felmennem, lemennem :-) és élek! Nem akarok öngyilkos lenni, élni akarok :-)

B -vel átbeszéltünk mindent józanul is és minden ugyan úgy van, ahogy szétcsapva gondoltam, ez nem változott, pedig ez ritka, velem még sosem volt ilyen, hiszen ami gondolatok jönnek beállva és azoknak az érzéseknek, vajmi köze van a valósághoz, de most nem! Most pont hogy segített abban, hogy meglássam azt, amit már látnom kellett, hogy B az akit keresek! Itt volt a szemem előtt, csak nem láttam. Jól körbe kellett néznem, hogy mi van körülötte és rá kellett jönnöm, hogy nála pengébb csaj a világon nincs. Szóval kikebaszottul boldog vagyok és kajak életünk végéig együtt szeretnék vele lenni. Ja az eljegyzési gyűrűket már megvettük, csak a méret nem lett az igazi, mert netes rendelés volt, de éppen csere alatt van. Esküvő már megtervezve, hogy hol, meg mit, de ez titkos, egyszer majd ha meglesz akkor leírom azt is, hogy mi hogy van/volt ;-)

Drog. nem, nem és nem! De igen! :-D Az van, hogy hülye azért nem vagyok, még egyszer nem leszek akkora fasz mint voltam, hogy szét anyagozzam magam, mint korábban 15 évig tettem, és szétbasszam az életem, de! és itt a nagy DE!  Inkább bedrogozok és belemegyek egy ilyen rekreációs estébe, mint hogy a neten keresgéljek (merthogy már ilyen is volt), hogy milyen pisztolyokkal loccsantsam szét a kibebaszott fejem!

Egyébként meg B-vel akkorákat kúrunk, hogy ekkora fless még droggal sem volt és ez nagy szó ám! Korábban droggal ezerszer jobb volt szexelni, mint józanul és most nem, ez is hihetetlen! És az eredmény? Hát a sok szex és boldog párkapcsolat mellett, ezerszer könnyebb megállni, hogy cuccozzak, sőt! Sokszor van hogy gondolkodok rajta, hogy milyen lenne, de kedvem sincs az egész bulihoz. Ja igen, mert azért ez melós ám, oké, hogy beállsz meg bulizol meg minden, de azért utána van egy jó nagy adag bűntudat, meg le is fáraszt rendesen és most is nekem pontosan 1 hónap kellett ahhoz, hogy mentálisan ugyan olyan legyek mint előtte.

Sok kattogás volt, hogy huu, milyen volt, meg még, még, még, kell! Persze engem már nem vernek át ezek a gondolatok ez a "kisördög", nyomatta ezeket nekem már sokat és most már tudom, hogy mindennek megvan a helye és ideje és kell tartanom a kontrollt, különben elcsúsznak a dolgok.

És a sport a gyúrás! Hubazzeg az megy ezerrel. Most "csak" gyúrni járok heti 3x és az erőnléti edzéseket elhagytam, mert arra már sem erőm sem időm nincs, hiszen a párkapcsolattal foglalkozni kell, nem beleszarni, hogy most már van azt viszont látásra, főleg, hogy jó B-vel, szeretek is vele lenni jó sokat. :-D <3

Szóval megy a sport ezerrel és most már életem végéig, mert ez rohadt jó ám! Összeteszi az embert, feldobja nagyon és hát egyre közelebb a célhoz ugye, mert az is van ám, ahogy korábban már írtam. Jelenleg -20 kilónál vagyok, de nem a fogyás a cél már, hanem egyfajta test, ami még nincs meg, de jól haladok vele. Sokszor kapok visszajelzést, hogy hu meg ha, meg sokszor megnézegetnek az utcán, fiúk/lányok egyaránt, ez néha zavaró is ám :-), de persze jól esik :-D

Háááát ennyi!

Egyszer írt nekem valaki mailt a blogról, hogy hihetetlen amik velem történnek és tényleg igazak? :-) Garantálom, ez mind igaz, nem csak a képzelet szüleménye (bár csak az lenne...) ez az én életem, én ilyen vagyok és azért írtam le mind, mert szerettem volna magam is átgondolni a dolgaimat ahogy történtek és azt is, hogy ezeket más is lássa, hátha valami a hasznára válik belőle vagy esetleg nekem ír valaki, ami az én hasznomra válik.

Nagyon köszönöm, hogy elolvastad az írásaim!

Bye-bye!

 

image_6487327_2.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr6217814657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása