Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Vedd észre a szépet.

2021. november 20. 20:35 - Megtalalomazigazit8

Szokásos napok, de egy fokkal jobb és észrevettem az életben egy-két banálisnak mondható, de mégis szépnek vagy jónak, pozitívnak mondható megnyílvánulásait.

Nemrég mentem hazafelé a munkából a 6-os villamossal és az előttem ülő két fiatal srác beszélgetésére lettem figyelmes.
Aszondja a haver a másiknak: Te nem baj ha egy fél órára lelépnék Borókával? Veszekedtünk és meg akarja beszélni a  dolgot, mert így nem tudna lefeküdni aludni. Nem, de akkor majd találkozzunk mi másik nap. Oké.

Rövid de tartalmas és tiszteletre méltó beszélgetés volt ez! A lány ugye aki meg akarja beszélni a párkapcsolati konfliktusukat a barátjával. A barát, aki őszinte a haverjához. A haver, aki megérti mindezt és nem problémázik a dolgon.

Huh hát ez szép. A srácok 18-nál nem voltak idősebbek, de lehet 17 évesnél sem. Sokunk tanulhatna ezektől a fiataloktól, pedig általában nem vagyok elragadtatva a mai facebookon meg tiktokon nevelkedett korosztálytól...

Aztán valamelyik nap indultam ügyfélkékhez és hát ismét nem túl nagy kedvvel, "függöny elhúzás" előtt könnyes szemekkel álltam a napom előtt, egy kevés síró görccsel, de összeszedtem minden erőm és elindultam, majd kitaláltam, hogy nézelődök és megpróbálok észrevenni valami szépet, valami jót. Ekkor a koszos közlekedési és ember "káoszból" felnéztem és megláttam az aranyló sárgán világító napot, némi felhőbe burkolózva. megtaláltam a szépet. Ott van, tessék! Innen nézve a káoszra, már nem is annyira koszos, csúnya. Most már az embereket sem utálom annyira. Persze messze vagyok még a lelki nyugalomtól, de ez a kis lépés nekem nagyon jól esett és egy kicsit nyugodtabb lettem, így egy kicsit könnyebb is volt a napom.

Aztán tegnap az edzésen, ja igen az edzés! Megy ám ezerrel, heti 3 meg is volt! És tegnap szoli is! Huuu, nagyon fless volt! Szóval edzés közben kiszúrtam egy jó csajt! Kajak gyúrós! Nem a kis vékony nádszál nebánts virág, volt rajta husi, de pont jó, szép kerek fenék, persze kis tanga bugyi, ami átlátszott a vékony testhez simuló fitness naciján! Épp hogy egy picit kihúzva szemhéja, ami jobban kiemelte a nagy barna szemeit, meg hullámosra becsavarva a barna haja. Haver kérdezte is, hogy tetszik -e. Á mondom nekem ő túl gyúrós, de mondta haver, hogy ő azért el tudná képzelni velem. Na mondom megnézem már jobban és hát kezdett derengeni, hogy te fasz, hát ez jó csaj!  Csaj is néha rámpillantott, asszem észrevette, hogy nem vagyok szar csávó, meg ahogy csináltam a tricepsz, meg bicepsz gyakorlatot, gyanítom látszott egy kis muszkli :-)  Na de nem kerültünk dumcsiba, nem láttam, hogy egyből rá kéne "ugrani". Ha lesz legközelebb, majd akkor talán. csak szépen finoman :-) 

Aztán és ez egy érdekesség, ma meg egy korábbi edzőtárs - a szabadtéri edzésekről - csaj hívott el magukhoz társasozni. Hát izé. Jaja társas! Gondolkoztam, hogy ez valami tudd hogy értsd helyzet. Próbáltam kérdezgetni, hogy ki lesz ott, aszonja a párja, meg páran. hmm mondom mi fasz, ez valami csoportos szex lesz vagy mi? Mivel nem volt semmi konkrétum és ennyire titokzatos volt, ezért inkább nem mentem. Dolgoztam is volna, csak nem ment, így csak pihiztem itthon. Aztán még leveleztünk és kiderült, hogy ő a párja, meg még egy ember volt ott, aki hímnemű. Huu, de jó hogy nem mentem! Nem is értem miért hívott! Ki a fasz nem szarja le a társast! Az még oké lenne, ha valami csajt is hozott volna "nekem", de így ez bolond! :-D  

Úgy érzem haladgatok, bár a napokban ismét volt sírás rívás, meg hajnal 4-ig fent voltam tegnap, mert lelkileg össze vagyok zuhanva, még edzés után is és sírok, de próbálom elterelni a figyelmem és kihúzni magam a szarból. Örökké nem eshet! Ugye! :-D

Pusszantás mindenkinek! Gyúrtok már? :-D

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: szép élet

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr1216760572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása