Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Gyúrunk vazze!

2021. december 15. 00:24 - Megtalalomazigazit8

:-) Szóval a helyzet, hogy gyúrunk, nem csak én, hanem a haverom és én, azaz együtt gyúrunk és mit is írhatnék, kurva jó!!!

Mintha egy korábbi bukott célomat kaptam volna vissza, mert ugye abbahagytam ezt a sportot fiatalon, miután 1 majd még fél évig csináltam és jaaaj, de ostoba voltam! A drogok a bulik majd a csajok és soha többet nem mentem! Butabutabuta voltam! Akkora fless, hogy azt elképzelni nem lehet! Ez az én szerelem sportom! Imádom a termet a kardiózást a gépeket, a fekve nyomást a súlyzós gyakorlatokat a lábgépeket az erőlködést, hogy kiszakad minden erőm, mikor nyomom, húzom a súlyokat, feszítem az izmaimat és dagadnak az erek! Most is ahogy rá gondolok, legszívesebben ott lennék már! Heti 3x megyünk és mindig várom már, hogy mehessek. Néha a köztes napokon elmegyek futni B volt barátnőmmel. Ő meg egy "állat" lett! 49 kilós kiscsaj és 2 fokban hív futni és megyek és ő kb jobban bírja mint én! Jesszus!

Na de hogy mi van velem ettől, huuuh! Iszonyatosan megerősödtem, mármint most leginkább formálódok és csak egy hónapon vagyunk túl, de már most látványos, természetesen minden doppingszer nélkül! Kizárólag csak étrend kiegészítők és vitamin és majdnem szigorú diéta!

Úgy érzem hogy van nekem egy mély depresszióm, de tényleg mély, egy amolyan nagyon mély, inkább megdöglenék már érzés. Mióta gyúrok olyan mintha egy vasbeton szerkezetet rántottam volna rá, mintha ketrecbe zártam volna egy gonosz szörnyet, aki minden nap az életemre tört. Érzem, hogy ott van, tudom és tudom, hogy ki akar jönni, de nem tud, nem engedem! Kurva jó!

Jah és szolizok is ám, már kezd egy kis sötétebb árnyalatom lenni, de nem a fejemben :-) hanem a bőrömön. :-) Szoktam is pózolgatni, meg feszengeni, gizdulni magamnak a tükörben :-) És egyre jobban tetszik a látvány! Izmos 42-es kar, szép széles váll, ami egyre izmosabb, lapos has, ami lassan de biztosan kockás lesz bizony az izomtól! Persze lábnapot sem hagyjuk ám ki, azt szeretem a legjobban! Így azok is egyre izmosabbak, csinosabbak.

Azt vettem észre, hogy mivel kezdek benyugodni sok csaj is egyre inkább nyitottabb felém és kommunikatívabb, plusz lehet, hogy egyre csinosabb is vagyok, meg kellemesebb az arcom színe, formája, merhogy barnulok meg fogyok is ugyebár, inkább csak izmok leszenk lassan, zsír nélkül :-)

Jesus Christ! Most jött a felismerés,hogy mi a jó fasz történik velem! Volt egy hatalmas célom ugye, hogy megtalálom az igazit! És volt ehhez egy olyan gondolatom/döntésem, hogy addig nem amíg én magam olyanná nem válok, aki méltó arra a párra, aki nekem az igazi az ideális!

Na most kérem szépen én azt képzeltem el, hogy egy igazán jó pasi lesz egy igazán nőies szép, okos csajjal és ez a csávó izmos, meg ad magára és lelkileg kiegyensúlyozott! Azt nem említem, hogy okos is, mert az vagyok, ezzel régóta tisztában vagyok, ja és szerény is persze :-)

Most kezdtem el érezni ezt a lelki kiegyensúlyozottságot! Most kezdetem el érezni, hogy van egy olyan tevékenységem az életemben, amit igazán, de igazán szeretek csinálni, amit élvezettel teszek, amibe "szerelmes" vagyok! Komolyan, meg is csókolgatnám a súlyokat meg gépeket! Pont tegnap a haverom elment már kicsit korábban, mert végzett hamarabb a láb nappal :-) és várta is a csaja. Én még maradtam (egyébként ez már este volt, olyan 8 felé) és még lenyomtam egy szériát a combgépen, plusz egy ismétlést a hátsó combgépen, mert bár mér nem kellett volna, hiszen megvolt ezzel is a terv szerinti széria, de imádtam, ahogy a szart is kihajtom magamból és az utolsó csepp erőm is kifogy!

Úgy érzem jó az irány, nagyon jó, de nagyonnagyonnagyon nehéz napokon, heteken, hónapokon vagyok túl. Amiken keresztül kellett mennem, hogy megtaláljam az utam, hogy idáig eljussak, tényleg majdnem beledöglöttem, szó szerint, de aki olvassa a blogom az tudja. Nem akartam, de tényleg nagyon-nagyon ott voltam és még egyszer köszönöm a két kedves bloggernek, akik rám írtak azokban a rohadt nehéz időkben, életmentő volt!

Vicces mert a haverom akivel járok edzeni, nem tudja hogy mi van velem pontosan, mivel teljes titokban írom a blogom, hiszen hogy máshogy is írhatnám? Így tudom teljes őszinteséggel, nyíltsággal leírni a gondolataimat az érzéseimet a történéseket magammal kapcsolatban. Szóval mondtam Á-nak, hogy ahh nekem ez a legjobb dolog az életemben, mikor jövünk edzeni, ez az életem fénypontja. Azt mondja, hú, akkor elég szar életed lehet. Persze poénból mondta, de nem is tudja mekkora igazsgára tapintott rá! :-)

Legyetek jók ha tudtok, meg szépek és kívánom mindenkinek, hogy találja meg azt a fajta tevékenységet, ami ekkora örömet okoz saját magának az életben. Engem most ez tart életben!, megéri! :-)


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr3316783884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása