Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Ez vagyok én.

2021. július 12. 13:04 - Megtalalomazigazit8

Én egy ma 42 éves pasi vagyok, elvileg jóképű, sportos testalkatú (járok is folyamatosan edzésre), anyagilag normális helyzetű mérnök informatikus vállalkozó vagyok, aki korábban 15évig drogozott egyetlen ok miatt: megcsalt a szerelmem és nem tudtam elviselni/kezelni ezt a lelki fájdalmat, így az első adandó alkalommal bevettem az első extasy-m és onnantól kezdve ment a drogozás. Most már 8-9 éve drogmentes vagyok és még inni sem iszok, jobban érzem magam józanul és rájöttem, hogy a legnagyobb problémám a párkapcsolat volt és emiatt drogoztam folyamatosan, mármint az, hogy mikor annó a szerelmem azaz az első szerelmem megcsalt, nem tudtam feldolgozni és keresztül menni ezen és új kapcsolatot kialakítani, hanem droghoz nyúltam és úgymond ez a feladat ott maradt, mind a mai napig.

Ennek a feladatnak, hogy megtaláljam a számomra igazit vagy ideális párkapcsolatot, 2021. februárjában nekiindultam. Akkor egy 7 éve tartó párkapcsolatomnak vetettem véget, mert már nem működött és ha őszinte akarok lenni magamhoz én azzal a lánnyal, alapból nem akartam össze jönni, de aztán úgy alakult, hogy mégis csak és el is voltunk vagy 7 évig.

Ezt a blogot azért kezdtem el írni, hogy átsegítsen ezen a nehéz időszakon, mert nekem ez nagyon az.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr2116624842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása