Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Összekaptam magam.

2021. július 16. 22:49 - Megtalalomazigazit8

Most reggel 10.53 van (igen ez nekem reggel! :-)) és piszok szarul indult a napom :( Teljes depresszióval keltem már reggel, mondjuk a tegnapi napom hasonlóan szar volt… na de ahogy tartok az egyik ügyfelemhez bkv buszon a Mogyoródi út felé, az eggyel előttem ülő hölgyre felfigyeltem. 50-es körüli kicsit husis magára adó hölgy, kicsit kifestve, egy tincs a hajából befonva hátul, melírral tarkítva az egész hajkorona. Észrevettem hogy a badoo alkalmazást használja a telóján. Sherlock nyomoz! Tehát ez a hölgyemény társat keres és ezért is ad magára, mert szeretné eladni a “portékát”. Ekkor megvilágosodtam! Baaaker! Itt ez a nő és küzd!! Én meg mit csinálok? Siránkozok! Jesszus! Még a tinder-t is letöröltem, mert egy lány nem válaszolt vissza, mikor ráírtam. Mekkora egy csicskagyász vagyok! Van pénzem, jól nézek ki, éppen elmúltam 40 és siránkozok! Azonnal egy faszkorbácsot kérek!! :-) Szóval összeszedtem magam és példát veszek erről a hölgyről!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr7916629812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása