Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Egyet hátra kettőt előre.

2021. július 19. 00:10 - Megtalalomazigazit8

Történt ma velem egy nagyon jó dolog, majdhogynem megvilágosodtam :-)

Szóval délelőtt voltam erőnléti edzésen, ez ilyen kinti szabadtéri a Ligetben, olyan 2 órás, edzőkkel. Hát olyan szarul voltam, hogy majd megdöglöttem. Ilyen utálsz mindent és mindenkit, de mész edzeni, pedig minden bajod van. Többször ott is akartam hagyni az egészet, de végig toltam. Jöttek új emberek is és az egyik lány meg is tetszett.

Kicsit nagyobb feneke volt, de nekem most, így 5 hónap nőtlenség idején az a bőven jó kategória, csak legyen már valami szex, meg párkapcsi. Na de én nem erre hajtok, én az igazira és most még csak arra se. Majd hajtanak rám, ha kellek. Na de nem is volt semmi, vége az edzésnek, go haza, aztán gondoltam este még kéne futni a Margitszigeten. Erre rám írt a volt csajom, hogy nincs -e kedvem futni este? Mivel barátságban vagyunk, ezért simán rábólintottam. Mi olyan tényleg barátságban vagyunk, semmi szex néha, szigorúan csak barátság! Lenyomtunk egy oda-visszát és annyira jól esett, hogy csodálkoztam is! Oké, jó volt B-vel beszélni, mer jó fej, de a futás, annyira feldobott!

És hazafelé jött a megvilágosodás, ami már erősen 23.00 után volt. Azt érzetem, hogy jól vagyok így egyedül. Nap közben sütés közben még táncolgattam, meg énekelgettem is :-)! Hát most kezdem megtalálni önmagam! Most leszek kerek egész! Most leszek az, aki egyedül is jól érzi magát és nem kell kapcsolatban lennie! Na ez így kurva jó! Észrevettem, hogy megint megjött a kedvem sütni-főzni és ez most egy kicsit intim téma, de volt hogy maszti közben abba hagytam, mert olyan degradáló volt és olyan bánatot/szomorúságot éreztem, hogy ezt kell csinálnom és nem csajjal, hanem 42 évesen szenvedek az egyedülléttől és kb. ez dobja fel a napom, ha elélvezhetek. Na ez most fordulni látszik. Persze csinálom, mert jó érzés, meg jó meztelen nőket nézni, kell ez az érzés, de most már nem ez dobja fel a napom, mert ez csak egy szükséglet, ami jön, nem tudom nagyon kontrollálni. Ami most jobban feldob, az-az, hogy nézek filmet, játszok konzolon, meg edzek! Ez valami rohadt kurva jó, mert azt kezdem érezni, hogy egyre stabilabb és boldogabb vagyok egyedül, ergó nem lesz kényszer a párkapcsolat semmilyen szempontból sem, hanem azért lesz, mert azt tényleg szeretném és nem azért, mert már hu de kell a nő, mert szexelni kell vagy mert 42 évesen hogy néz az ki, hogy egyedül vagyok? :-)

Hát ennyi, amilyen szarnak indult a napom, annyira jó lett! :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr3016632168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása