Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Egyre távolabb a célomtól. 1. rész

2021. október 22. 23:56 - Megtalalomazigazit8

Múlt héten ledumáltam egy volt csajommal Edinával, hogy hétvégén sörözünk egyet, mert egy pali aki udvarolt neki, 1,5 hónapig valahonnan Dániából, nem ment el a randikra, de ezt annyira nem is értem, hiszen Edina meg magyarban van, de mindegy, nem is érdekelt. Azonnal kaptam az alkalmon. Mondom neki, hétvégén üljünk össze sörözzünk és dumáljuk ki az ellenkező nemeket, mert már nekem is elegem van, plusz ismét van gesztenyés sör, amit imád, én is, de most leginkább nem a sör motivált..Rohadtul le akartam kúrni, mert már lassan egy éve nem dugtam és már közöm nincs ahhoz, hogy megtaláljam az igazit, csak dugni akarok és kész!

Hétvégén találkoztunk is vasárnap. Aznap délelőtt felhívott, csak nem tudtam felvenni, mert edzésen voltam, aztán visszahívtam. Mondta, hogy akkor megy 15.00-ra, de nem baj ha hozza a barátnőjét Mikit? Há mondom hoz egy palit? Mindegy hozza, nem mondhatom hogy nem. Mondom neki, jóvan hozzad Mikit. Aszonja nem Miki, hanem Kriszti! Ja mondom akkor Krisztit. Mai világban már nem lehet egy szót se szólni, ha Miki Kriszti vagy fordítva. Egyébként lassan már nekem is mindegy kit kúrok le, lehet Miki is csak szép legyen, max csak leszopatom :-D

Elsőnek kicsit felbaszódtam a beszélgetésünk után, mert beparáztam, hogy nekem ehhez rohadtul nincs kedvem, minek szerveztem le ekkora faszságot? Kell ez nekem? Jó volt az edzés, nyugiba hazamehetnék, PS4-ezni meg masztizni, filmet nézni stb. Jött is az ötlet, hogy azt kellene mondanom, hogy elhagytam a kulcsom és nem tudunk bemenni a lakásba, de inkább dobtam ezt az ötletet, nem akartam ekkora hazug gyökér lenni! Aztán rápörögtem. Fubazzeg mondom 2 gáré nálam! Biztos azért hozza, hogy mindkettőjüket lekúrjam. Na még vettem pár dolgot hazafelé, (kaja meg még egy kis sör) és rendrakás, takarítás és pont elkészültem mire jöttek.

Kriszti, hmm, Kriszti! Hát megtetszett a természetessége, hogy azonnal rá azaz beleugrott az egyik papucsomra, hogy felveheti? Persze mondom szolgáld ki magad. Ő egy kellemes vékonyabb csajszi, hosszú szőkített hajjal, fincsi széles csípővel jó seggel és aranyos. Volt pár közös témánk is míg dumálgattunk, meg ittunk. nagyon szétkúrtam volna, ja de neki megvolt :-(

Volt csajom Edina. Huh, igazi vadmacska, tele élettel, nekem már sokszor sok is, mert rohadt nagy a pofája, meg kedvesen, de flegma picsa! Hosszú fekete haj, fekete vagy barna szemekkel!

Egyből rátértünk a lényegre, sör bont, iszunk, Kriszti meg borozik, mert nem bírja a glutént. Edina kitalálja, pálinka! Na mondom jóvan, basszunk be! Rólam tudni kell, hogy ugye se nem iszok se nem drogozok, de 15 évig keményen drogos voltam és kb 8 éve jöttem le a cuccról és rohadtul nem akarok megint drogozni, nagyon nehéz volt leállni, NAGYON! Dehát már annyira akartam szexelni vele vagy velük, hogy kb bármit megtettem volna, bármiben benne lettem volna, amit csak mond, mondanak. Edina: vegyünk pálinkát. Há mondom jó, menjünk le a közértbe. Leszaladtunk pálinkáért, aztán vissza hozzám. Pálesz ivás és jó volt, jófajta! Aztán Edina: Nála van fű otthon, szívjunk! Bakker mondom jó! És annyira kész lettem, hogy megöleltem, magamhoz húztam erősen, úgy hogy én is beleremegtem, miközben megcsókoltam a nyakát és már nem tudom mit mondtam, de valami olyat hogy "imádlak"! Itt éreztem, hogy végre megint élek, megint férfi vagyok az aki régen is volt az a partizós, hatalmas fless érzelmeket átélő vadállat!

Aztán mutattam, nekik, hogy remeg a kezem mint állat! Edina vágta, hogy mennyire kész vagyok, kell az a rohadt drog meg a szex! Aszonja vegyünk kokót! Néztem, de benne lettem volna, bár itt már érztem, hogy ez így már sok lesz és nem szabad. Szerencsére a dílere nem vette fel neki a telót és Kriszti is mondta, hogy ő abban nincs benne és hazamegy. Kérdeztem tőle, hogy az milyen, mert azt még nem toltam. Aszonja olyan nyugodt leszel. Na mondom az engem nem érdekel, így már nem is akartam én sem. De ott volt még, hogy Kriszti haza akart menni, nemcsak azért, mert nem akart kokózni, hanem mert a kutyáját is le akarta vinni. Szerencsére sikerült együtt maradnunk és taxival elmentünk Edinához, onnan meg Krisztihez és folytattuk a bulit. Út közben vettünk még pálinkát és toltuk Krisztinél. Volt egy kis kutyája Krisztinek, azzal sokat elvoltak. Engem már kicsit kiborított, mert parti gyilkos volt az a kis genyó! Bubuka bazdmeg bubuka! Bubuka a kis retek görény! Legalább egy cuki mops vagy valami francia buldog lett volna, ami tényleg cuki, nem ilyen kis pincsi fos féle! Legszívesebben kibasztam volna az ablakon! :-)

Próbáltam a  két csajt visszarángatni magamhoz, pálinkával, de nehezen ment nekik, én ezalatt benyomtam vagy két felest, de aztán Edina mondta, hogy tisztára ki van a kutya, mondtam neki, hagyjátok, azt megnyugszik. Ez tényleg így van szerintem, nem kell basztatni, de persze azért mondtam, hogy jöjjenek már vissza hozzám. Szerencsére hallgatott rám. Jött Kriszti is, ittunk egy felest, közben megtekertem a cigit. Valahogy Edina lehajolt, én meg mögé álltam táncolni úgy, hogy a farkam a seggéhez nyomtam, de ahogy kalimpáltam a kezemmel, levertem az egyik teli feles poharat. Összeszedegettem, de közben Nkiki hajtogatta, hogy menjünk üljünk le. Éreztem, hogy ez antifless volt nekik. (Fasszom két ilyen hülye picsát, komolyan! Parti és már attól kivan a csaj, hogy leverek egy poharat, fasszom!) Mindegy.

Leültünk a nagyszobába az asztalhoz és meggyújtottam a cigit, de valahogy Edinának adtam oda, hogy ő tartsa a kezével és onnan szívjak. Pár slukk után, beng, beütött! 8 éve semmit nem toltam és most! Ennyit mondtam, 8 évig nem kaptam levegőt! És most végre megint! Baaaazdmeg! Ledobtam a pólóm és elkezdtem táncolni. Michael Jackson ment, mert Krisztinek az volt a kedvence. Jó volt, de egyébként egy undorító érzelgős szar zenének tartom, soha nem hallgatom, csak gyerekkoromban. Jó a zenéje, de nekem sokk.Kajak a buli után vagy 2 napig az este hallgatott Jackson zenék mentek a fejemben. Valahogy ott volt Edina mellettem, gyanítom ő is felállt táncolni, biztos látta, hogy kész vagyok, fless van!, átöleltem és hívtam Krisztit, de nem jött. Kettejüket akartam ölelgetni.

Na aztán nem éreztem jól magam félmeztelenül, így oda menetem a kanapéhoz, ahonnan előzőleg felálltam és ledobtam a pólóm. Felvettem a pólóm, de közben mondogatta Edina, hogy vedd már fel, vedd már fel. Akkor nem érzékeltem, hogy ez ilyen basztatás, de utána nagyon rossz volt az érzés, hogy basztatott. Baaker, partigyilok ezerrel! Na innentől az volt, hogy leült a parti. Kihúztuk a kanapét, befeküdtünk aludni, mert beütött a minden. Kriszti bement a külön hálószobájába, mi meg Edinával a kihúzott kanapén feküdtünk le. Próbáltam lekúrni, de nem ment. Benyúltam a farmerjába a puncijához, de nem értem el odáig, mivel nem reagált semmit abbahagytam, ez így szar. Aztán valamikor 3 körül megébredtünk. Edina éhes volt, a kis genyó kutyát meg le kellett vinni sétáltatni, így Krisztivel elmentünk közértbe a kutyával.

Mikor visszaértünk, kajáltunk, aztán egy kis pálesz és megint szívás és alvás aztán felkel, megint szívás és alvás. Kb ennyi. Én minden egyes szívás után Edinánál próbálkoztam, de csak finoman átkaroltam, viszont ő lerázott, így békén hagytam. Tele voltam bűntudattal, félelemmel, rettegtem már előre, hogy mi lesz! Előjött minden a múltamból és érzetem, hogy nem újrakezdtem, hanem csak folytatom ott, ahol abbahagytam :-( Kibaszottul bűntudatom volt és van is!

Valamikor 10.00 - körül elindultunk haza, de előtte kértem még Edinától egy cigire valót. Hát jó kövérre csináltam, mert tudtam, hogy ha hazamegyek, akkor az egész napom át akarom szívni, mert ezzel az egésszel szembenézni kurvára nem akarok! Hazafelé még beugrottunk egy közértbe kajáért, aztán mikor a metrón mentünk, kért tőlem zsepit, de nálam nem volt kéznél, így elővett a háti táskájából egyet és adott nekem is pár darabot. Aszonja: "Itt van zsebkendő, aztán hazafelé add oda valami kislánynak.". Néztem, hogy ezt hogy gondolja, de annyira nem értettem mi van, hogy csak mosolyogtam, mintha misem történt volna, bár számomra nem is történt semmi, hiszen azt se tudtam, hogy ez most oltás volt vagy valami vicc? Elváltunk és ennyi.

 Otthon egész nap szívogattam azt az egy cigit, ami olyan 3-4 alkalomra volt elég, közben kivertem egyszer vagy kétszera fene se tudja már, főleg olyan állapotban... Kíváncsi voltam, hogy milyen érzés a szex így, mert régen kurva jó volt. Hát most annyira nem. Állt rendesen, de nem volt olyan hú de jó érzés. Éreztem, hogy el vannak tompulva az érzékeim. Este, sőt másnap, mikor már nem éreztem a fű bódító hatását, sokkal jobb érzés is volt maszturbálni.

Pár napig hatalmas parán voltam és elkezdtem összeszedni a dolgokat, hogy mi hogy volt. Elsőnek azt néztem meg, hogy Edinával mi történt, hogy ilyen gyökér volt? Arra gondoltam, hogy mivel Krisztinek is udvarolgattam, ezt levágta és ezért nem akart már velem kúrni. simán ez van, ilyen ez. Edinának írtam is, de nem ezt, hanem hogy miért basztatott póló felvétel közben és miért mondta, hogy adjam a zsepit oda egy kislánynak. De ő nem is emlékezett erre. Véleményem szerint kurvára emlékszik és tudja ő hogy mi miért, csak mégse mondhatja, hogy besértődött rám a Kriszti miatt. Persze megértem, én voltam a fasz, hogy mindkettőt akartam és mivel még sose fűztem be két csajt, így nem is voltam ügyes ebben.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr5616732802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása