Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Egyre távolabb a célomtól. 2. rész

2021. október 25. 22:33 - Megtalalomazigazit8

Sokat gondolkoztam azon, hogy mi lesz, hogy lesz, hogyan tovább? Megint drogozni fogok? Jó volt ez vagy rossz?

A válaszom: geci jó volt, imádok drogozni, imádom a szexet a nőket, főleg droggal, piával. Imádom az érzés minden pillanatát! Jó volt, hogy megtettem, mert bennem volt egy jaaaj nem szabad megtenni para. Most már tudom, hogy bármikor megtehetem. De nem akarom! Most már sokkal tapasztaltabb vagyok ebben és abban, hogy mivel jár, hogy milyen kibaszott nehéz leszokni róla. Tartom magam a józan élethez! Sportolok, dolgozok, hobbizok, építem az életem és keresem tovább az igazit!

Hogy tudnék -e még drogozni? Tudnék! Hogy be tudnám -e illeszteni az életembe úgy, hogy ne legyen gáz? Betudnám! Hogy foglalkozok -e azzal, hogy ebből baj lehetne? Nem! Sokkal okosabb vagyok mint voltam és rafinált, így megoldanám bukta/bukták nélkül!

Viszont akkora bűntudatom volt napokig és annyira túlnyomó többségbe került a józan pillanataim az életemben, hogy nem akarok drogozni! Sokkal jobban érzem magam cucc nélkül! A drogos érzés, majdnem hogy unalmas volt ugyan az az érzés újra, amit már 15 évig toltam és semmi nem változott. Drogos érzés be vagyok állva és kész. ennyit tud ez a szar!

Még a "kisördög" viszont motoszkál bennem, munkálkodik. Hmm kokó! Ki kéne próbálni Edinával, na, jó lenne! Lehet olyan lesz kicsit mint régen a kati (mefedron a kedvenc cuccom volt). Persze kurva jó lenne, főleg ha megint nem lenne szex az aztán kurva jó lenne! Ja és a szexért már kokóba is belemegyek, hát meg a nagy faszt! Nézegettem már kurvákat is, mert rendesen a szívemre vettem, hogy Edinát megbántottam azzal, hogy Krisztinek is udvaroltam, így már látom, hogy nagyon nem szeretnék és nem is fogok olyan lánnyal összejönni akit nem az igazinak az ideális páromnak látok, csak egy pár dugásra kellene, hiszen teljesen a szívemre venném és nagyon durva lelkiismeret furdalásom lenne ha szakítanék vele, márpedig az lenne, és én nem szeretnék megbántani senkit!

Viszont itt van az, hogy már rohadtul dugnék. Szerintem a lassan 1 év után ez kurvára érthető és 42 vagyok, azért elég gáz így ennyi idősen masztival beérni. Néha jó, de mindig bazzeg?! Szóval erősen nézegetem, hogy már elmegyek egy kurvához vagy 2-vel egyszerre, ha már ezt szeretném, legalább lenyugodnék és őket nem bántom meg, ők így kezelik ezt ...bassza meg, most átfutott az agyamon, hogy milyen szar lehet nekik lelkileg, hogy pénzért basszák a palik. Egyszer ha őszinték lennének magukhoz, biztos felismernék, hogy ez mennyire szar nekik. Kurva jó, faszom magamba! Emellett ott van, hogy sokszor az öngyilok jut eszembe, mert párkapcsim nincsen, egyedül szopódok és még kúrni sem kúrok, így ez nagyon lehangoló, szar tud lenni néha és akkor eléggé lejövök az életről :-(

Jövőre nézve az a tervem, hogy tartom magam a józan életemhez, meg edzek és keresem a párom, de ha tényleg annyira szarul leszek, akkor viszont  a legkisebb rosszat fogom választani, elmegyek egy kurvához, ahelyett, hogy drogozzak! Na ez a tuti! Persze azon parázok, hogy nehogy bajom legyen a csajnál, mittom én kirabolnak vagy fasztudja. Összesen 1x voltam életemben kurvánál, mondjuk ott nem volt ilyen és a csaj bevallotta, hogy ő faszimádó, ezért csinálja. Szerintem a jelenlegi helyzetemben, amíg nincs meg a párom, addig nincs jó megoldás, csak kevésbé rossz.

Nem szoktam ilyet kérni, de most kíváncsi vagyok mindenki véleményére, írjatok kommentet bátran!

Szólj hozzá!
Címkék: szex drog buli

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr9116735530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása