Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Nem kell csaj vagy mégis?

2021. november 13. 16:17 - Megtalalomazigazit8

Tegnap se volt túl jó napom, de a végére egész kikerekedett, némi alkohol segítségével. :-)

"Szokás" szerint szenvedtem, hogy elinduljak pár ügyfélhez. Reggel felkeltem olyan 9.30-kor, általában ekkor vagy 10.00-kor szoktam felkelni, mert 2-3-ig éjjel fent vagyok. Nem szeretek korán lefeküdni és nem is tudok, mármint tudok, próbáltam, csak nem alszok akkor, hanem fekszek nyitott szemekkel, kicsit rémisztő lehet :-D

Szóval tréningezem magam szokás szerint, hogy elinduljak néhány ügyfélhez, ami olyan 14.00-re sikerül is. Ilyenkor próbálom magam "van kedvem a dolgokhoz" állapotba hozni. Iszok kv-t , kajázok kicsit, van mikor kiverem, aztán megint kávé, van hogy játszok PS-el, van hogy csak youtube-ot nézek TV-n. Sima TV-m nincs, mert nem érdekel. netflix előfizetés filmek miatt, meg youtube, ami érdekel, de youtube-ra is előfizettem, hogy ne csapja az arcomba a folyamatos reklámokat. van hogy kb. csoda hogy elindulok, persze ilyenkor meg már azért nincs kedvem menni, mert későn van, de megyek. Nyugatinál kivel találkozok?, na kivel?, hát a múltkori buliból Krisztivel :-)

Ott ált az M3-as pótló busz megállójában és ránézek, azonnal felismerem. Ő engem nem, mert teljesen el van bambulva, aztán felismer, elnézést is kér, de enyhítem a dolgot, no para. Együtt megyünk pár megállót, aztán a metrón az árpád hídig. Jót dumálunk, de valójában ő nagyon nem az én világom. Dugnám. basznám az nem kérdés, csak agyilag huh, nekem kevés. Testileg jó, de nem pörfekt, de persze ez nem lenne baj: hosszú világosbarna haj, nem alacsony, nem is magas, természetre kicsit olyan belevaló csaj, de azért nem túl kirívó, sőt, inkább átlag. Karcsú és szélesebb csípő, nem nagy cicik és persze jó segg, párszor meg is néztem út közben, huh na azért basznám na :-). Árpád hídnál elváltunk, eléggé fel volt dobva a dumcsizástól, mondta, hogy örült a talinak, meg mintha picit még el lett volna velem, ezt láttam rajta, de a fasz se tudja, lehet én képzelem már be. 

Mikor elváltunk, rájöttem, hogy valójában nem is erre akarok menni, hanem a Gyöngyösiig, kicsit megzavarodtam, így tovább mentem és lenyomtam a pár ügyfelet, mire este lett persze. Közben azért elég nehéz volt jönni-menni, mert a szokásos szarul vagyok hangulat az volt.

Kitaláltam, hogy beverek pár kézműves sört. Tudok egy jó helyet a 13kerben. Mivel nem messze voltam, így lesétáltam. Zs haveromat hívtam út közben, de ő nem tudott velem tartani, mert anyukájával kell lennie másnap, eléggé beteg szegény, agyműtétje volt korábban :-(.

Szóval beszereztem az esti lazítókat, sárgadinnyés, kiwis, meg mindenféle egyéb IPA sört. Út közben hazafelé már elkezdtem iszogatni, meg közben zenét hallgatni az mp3-asomon. A westend-nél megálltam kicsit, mikor odajött egy srác és megkérdezte, hogy nem baj ha itt cigizik mellettem, csak mert azt látja, hogy én nem dohányzom. Tökre meglepődtem, de örültem neki, hogy jófej, persze mondom hajrá. Aztán beszéltünk kicsit és kiderült, hogy volt gyereke is, de meghalt a születése után 3hónaposan. Kifejeztem a sajnálatom, de nem tudtam átérezni, csak épphogy egy kicsit. Lehet kezdek érzéketlen lenni vagy csak belül akkora bánat szar van bennem, hogy nem nagyon tud most érdekelni más baja. Nem beszéltünk sokat, nem akartam, hogy valami fos értelmetlen hosszú bratyizás legyen, mivel jól esett, hogy dumálhatok valakivel, de kezdett rendesen ütni a sör. Ezek olyan 5-6%-osak.

Míg elvoltam hazafelé, ráírtam Krisztire, hogy nincs-e kedve iszogatni, meg dumázni. Kivételesen tényleg ez volt csak a szándékom. Rájöttem, hogy szeretek beszélgetni emberekkel, főleg, hogy addig se figyelek a saját nyomoromra. Nem volt sajnos, pihenni akart már, így ez nem valósult meg, bár egy kicsit örültem is neki, én is már hazahúztam volna inkább a belem, csak rémisztett egy kicsit a magány.

Hazaballagtam és elkezdtem sütni rántott húsit, zelleres sajtos pankó morzsás panírral, meg zöldségeket mellé vajon párolva. Közben sörözés, meg felbasztam a zenét jó hangosra a konyhában. Mivel zenebuzi vagyok, itt is van 2 nagy hangfal, meg erősítő, plusz apple lejátszó. Szóval elvoltam és egész jó kedvem volt, táci magamban. Ja mivel szakács akartam lenni, ezért elég jól sütök-főzök, meg élvezem is. Firkálgattam még Krisztinek, aztán valami feltűnt! kb 1óra 20perc és 1óra 30perc telik el míg válaszol egy üzenetemre. Eszebe jutott, hogy mikor együtt buliztunk benyögte, hogy fent van a rosszlányokon, aztán néztünk, hogy igen, muti! Aztán mondta, hogy áh csak poénkodott a puncson van fent, mert ha egyszer megtalálná egy ilyen Sugar Daddy, az jó lenne.  Tolna neki két gyereket, elválna, aztán fizethetne mint az állat. Aztán mikor füveztünk nála, volt egy "rejtélyes" telefon, amin folyamatosan hívogatták :-), akkor még 2 hete a bulink után keresgéltem is őt fent, de nem találtam, meg aztán nem is érdekelt. Leszarom, ő dolga, ott van fent, ahol akar, számomra egy lezárt ügy. Na de most eléggé arra vezetnek a nyomok, hogy titkon kurva a lány, hiszen pont ennyi idő kell egy menet lezavarásához. 1 óra szex, 30perc, meg az egyébb dolgokra.. :-) Persze ez se érdekel, én nem őt keresem, meg az is lehet, hogy csak egy alaptalan "rágalom", de nekem ez jött le, persze kurvára nem számít ez se.

A kajacsinálás végére kezdtem kicsit megborulni, jött a rosszkedv. Nekem általában ez van a piával. Eljutok egy bizonyos szintig és jön a bánat meg a düh. Elkezdtem sírni, mikor is rájöttem, hogy hoho, megint hülye vagyok, ez van nálam a piától, így valahogy abbahagytam. Aztán teszek veszek és a szárítóban megmozdul egy tányér, amit gyorsan elkapok nehogy leessen, erre felidegesít és odabaszom a földhöz, természetesen millió darabra esik szét. Elindult majdnem hogy törjek-zúzzak, de gyorsan leállítottam magam, mivel korábban már egy iphone-om földhöz vágtam meg szét tapostam, így most nem akartam szétverni a berendezést, így is takaríthattam össze a faszságom, ami természetesen csak reggel történt meg.

Most annyira ki sem vagyok, hogy uuu de kéne kúrni, sőőőt! Ma pont jól elvagyok egyedül, már az is megfordult a fejemben, hogy áhh nem is kell csaj, legalábbis most. Tegnap picit piáztam, aludtam egy jó nagyot, ma felkeltem, kivertem, zenét hallgatok, iszogatok tegnapról maradt sört, ledumáltam a holnapi munkáim, mindjárt megyek alkatrészért egy gépbe, amit megcsinálok ma-holnap, valszínű megint kiverem, játszok, zabálok, elvagyok na, végre! Egy kis lazítós nap.

Ismét kicsit nyugodtnak érzem magam de azért az ideális párom még mindig szeretném megtalálni. Már csak egy nagy feladatom van mármint most! Olyan helyet kell találnom, ahol erre lehetőség van. Mivel egy diszkóban, vagy az edzésen, ahol eddig nem volt olyan csak max egy "korbácsos" lány aki nekem annyira nem lett volna jó, ezek nem jó helyek. Könyvtárba menjek vagy hová? Ez itt a nagy kérdés, hogy hol keressek?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr5316754490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása