Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Pokolból a mennybe.

2021. november 16. 12:01 - Megtalalomazigazit8

Örökké nem eshet!

Mondta ezt Brandon Lee “A Holló” (The Crow)  című filmben és tényleg!!

Kegyetlen volt az elmúlt 1-2 hónap! Olyan szinten magam alatt voltam, hogy már rám írt két blogos ember, akiknek ezúton is szeretném megköszönni a bíztató “szavikat”!

Összeszedtem magam, mert láttam, hogy ez már nagyon gáz amit művelek vagy ami történik velem! És én nem ilyen vagyok, egyáltalán nem. Szóval valahogy összetettem magam, mert nem akartam ilyen kis fos lenni. Körbenéztem, hogy mik törtténnek a környezetemben, hogy másnak milyen az élete és rájöttem, egyáltalán nincs okom kiborulni. Persze mindenkinek a saját problémája a legnagyobb, így nekem is az enyém, de sikerült megbírkóznom vele, ezzel a hullámvölgy legaljával.

Kezd átértékelődni az ideális páromról alkotott képem is. A belső eddig is fontos volt, hogy ne egy buta lány legyen, én sem vagyok az fiúban. :) Legyen azért egy kis sütnivalója, lehessen vele beszélgetni sok mindenről és lássa azért úgy a világot ahogy van, ne csak ilyen kis rózsaszín felhős ködön keresztül. Persze azért ne legyen teljesen letörve, mert szar az élet. Mert az! Nem egy mesemese mátka…

Viszont korábban nagyon fontos volt a külső, hogy milyen kis szép, meg csinike, meg kis királylány legyen. Most viszont nem. Nem ez a legfontosabb! A belső értékek sokkal fontosabbak lettek mint korábban és nem csak arra gondolok, hogy legyen sütnivalója, hanem hogy legalább annyi alapvető erényekkel is rendelkezzen, mint a hűség a kitartás a becsületesség és az őszinteség. Ahogy körbenéztem ezek nem nagyon vannak meg sokaknál. Össze-vissza csalják egymást, ide-oda repkednek párkapcsolatból párkapcsolatba, közben nem törődve azzal, hogy a másiknak vagy saját maguknak mit okoznak ezzel. Azokat a lelki sérüléseket, amiket elkövetnek a szerelem “áldásos” és “szent” érzése közepette.

Szóval összekaptam magam és már nincs utálat, legalábbis annyira :) Látom hogy mik a gyengeségeim és dolgozok rajta. Nekem perpill a testem ami nem tetszik. Van egy felállított ideális képem magamról és bár annyira nem vagyok messze tőle, de azért meg kell dolgoznom érte! Nem vagyok már 20 éves hanem 42, így a fiatal sármos arcom már elveszett, de van remény! Sokszor az ügyfeleim is szokták mondani, mikor valami felettesével kell beszélniük, hogy “Itt vár egy srác.” Hmmm! Sokszor nem is tetszik, de hát ha srácnak látnak, akkor van még remény! Nagyon is van!!

Tegnap egy régi haverommal le is mentünk gyúrni!!! Igen gyúrni! Imádom ezt a szót! Eddig szabad téri erőnléti edzésekre jártam edzőkkel megtámogatva, de most ezt ignoráltam és gyúrunk vazze!! :) Később szeretném mindkettőt csinálni, de most ennyit enged az időm. És gyúrni! Issstenem ez egy csodálatos dolog! ‘96 -ban 2 évig gyúrtam és nekem ez volt az első sport amit csináltam és ez is szívem csücske! Ez vagyok én a gyúrós! :) Testalkatom pörfekt hozzá, mivel széles vállaim vannak és most meg van már izom is rendesen, csak azt a kis zsírréteget kell ledolgoznom, hogy meglegyen a kockahas ;)

Ami poén, hogy lehet szaunázni, meg szolizni a teremben és a szoli! Huuu, nagyon rég szoliztam és akinek eddig mondtam, rendre valamilyen szintű nemtetszését nyílvánította ki. Persze nekem ez nem baj, nem nekik kell tetszeni, hanem magamnak és nekem tetszik! Én tudom milyen tudok lenni, hogy a kis barnaság a nem túlzásba vitt, csak egy kellemes árnyalattal naagyon emeli a látványfaktort! Éés ez kell nekem!

Szeretném olyannak látni magam a tükörben, ahogy azt én elképzeltem és ez kell ahhoz hogy majd legyen azaz összehozzak egy párkapcsolatot, mivel hallgatva egy kedves tanácsra és ahogy ezt én is gondoltam korábban, elsőnek magammal kell jóban lennem, aztán jöhet csak a párkapcsolat. Ha magamat utálom, akkor hogy is lehetne egy másik személy velem boldogságban? Sehogy! És ezt érzem is, hogy valójában én nem is akarok párkapcsolatot, csak nyöszörgök, hogy huu de jó lenne meg jajj de kéne már dugni. Na hát kérem ezek csak egy elkeseredett ember bánatos mantrái! Nem az amit egy igazi férfi csinál! Aki tisztában van magával és odamegy és megszerzi azt az Őt! : 

Hát ennyi! Menjetek gyúrni, meg sportolni mert kurva jó! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr1116756738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása