Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megtalálom az igazit!

Most az lesz, hogy kibaszottul kigyúrom magam!

2021. december 11. 00:23 - Megtalalomazigazit8

Geci szar napom volt!

Egy ideje már egész jól vagyok, nagyon jót tesz a gyúrás, de pár napja volt egy csak A (hogy baszódjon meg), akit még a szabadtéri edzésről ismerek és valamikor éjfélkor rám írt, hogy mi van velem? Elújságoltam a hírt, hogy gyúrok meg szolizok ezerrel, meg küldtem neki pár képet, olyan jó kis feszítőset. Teljesen beindult, hogy neki a hát a gyengéje és hogy az enyém már kurva jó és a hasam is milyen szépen lement (bizony, meglesznek azok a kockák is ;-) ). Hu meg ha. Írta, hogy üljünk már össze, kicsit dumcsizni, sörözni, kellene neki egy kis férfi tanács a férfiakról. Mondom jóvan üjjünk, de én nem iszok, nem kell se pia se semmi (már kv-t sem iszok), de szívesen dumcsizok, meg talizok vele, aztán írtunk még párat egymásra és felhívott, hogy úgy beszéljünk.

A lényeg, hogy van egy csávó aki bejön neki és a jelek is azt mutatják, hogy ez viszonozva van, de nem biztos benne, mivel van egy másik lány is, aki felé szimpatizál a srác. Aztán ahogy dumcsizgattunk, előjött, hogy ő is rég szexelt már, mintahogy én is és szeretné már hogy jól megbasznák! Nem tudtam mit mondani, csak lazán hogy bedobtam neki, hogy kúrjunk!

Mivel nem szeretem a duci csajokat, ezért nem is nyomultam rá, de most hogy már rég volt szex és a gyúráshoz mindenféle teljesítmény növelőt nyomok (Természeteset a gyúrós boltokból, nem szteroidokat!), ami rendesen emeli a tesztoszteron szintem, ezért azt vettem észre, hogy eléggé be vagyok indulva és mostanában a duci csajokra. Úgy jól megbasznám a kövér seggüket! Valami ilyen van bennem :-) 

Valahogy egyébként teljesen belazultam, hiszen minek is ne legyek az? Van veszteni valóm? Nincs! Na mondom, gyere át hétvégén és kúrjunk! Erre jó! Meg beszéltünk mindenféle szaftos dologról, hogy ő hogy szopná le a farkam (közben rendesen bekeményedtem), én meg hogy nyalnám ki és hogy basznám szét. Ment ez vagy hajnal 3-ig. Teljesen beindult ő is meg én is. Na mondom hétvégén csapunk egy jó nagy baszást, király! Erre másnap küldi a videót, hogy tolószékben tolják! Kérdezem hogy mi a fene történt? Aszonja megkapta amiért velem szemtelenül beszélt! Há mondom mi van? Az nem is szemtelen volt, hanem szaftos! Igen, de hogy ugye szerinte ez egy rossz dolog volt, amit nem szabadott volna csinálnia. Bazzeg! És munkában az irodában beakadt a lába valamibe és elesett, de úgy, hogy elszakadt az ínszalagja a térdében. Baszki! Hát ennyit a hétvégi kurrva nagy baszásról. :-(

Ma meg tegnap még irkáltam neki, de érezhető, hogy visszavonulót fújt. Jah, mikor dumcsiztunk az éjjel, bevert 1 üveg bort, mondta is, hogy ezért ilyen laza ám, amúgy visszafogottabb. Jó gondolom ez másnál is így van, de mindegy.

Szóval ma töröltem is a beszélgetéseinket és letettem róla. Na igen, csak hát belém hasított a gondolat, hogy bassza meg már egy dagadt csajt se tudok összehozni és persze szokás szerint jött  a depi. Ügyféltől-ügyfélig sírás. Utcán lehajtott fejjel, kabátom kapucnijába burkolózva, hogy senki ne lássa bőgtem, meg ügyfélnél, ha éppen nem volt ott senki, irányíthatatlanul rámjött a búbánaot bőgés.:-( Kurva jó! Fasszom! Mikor haza jöttem este, még kiverni sem tudtam, annyira depiben voltam. Lefeküdtem aludni a gecibe, aztán mikor felkeltem se voltam jobban.
Tök véletlen elkezdtem nézni gyúrós videókat, mivel mostanában ezeket szoktam és volt egy olyan, amiben mutatják az emberek reakcióit a kigyúrt csávók láttán. Hát kurvára bemotivált és kihúzott ebből a depis szarból!

Eldöntöttem, hogy igen bazdmeg ez kell nekem is! Kigyúrom magam a gecibe és mindenki leszophat! Szó szerint! :-D Eddig heti 3x jártam edzésre, most rámegyek az 5-re, de ha megy akkor minden nap megyek! Nem akarok doppingos kigyúrt szar lenni, így nem szedek meg lövök olyan szarokat, azt ellenzem! Még jó hogy ugye, mivel kurvára egészségtelen és páran bele is halnak, hanem csak szimplán naturálba.

Én leszek az aki után megfordulnak a csajok, aki láttán benedvesednek, akiről nehéz levenni a szemet! ;-)

Mivel látom, hogy egy havi edzéstől mennyit fejlődtem és magamnak is egyre jobban tetszek, ezért erős a bizodalmam, hogy brutál leszek pár hónap múlva és pár év múlva mi lesz?! Bezony! Én ezt már abba nem hagyom! Az életemben egy jó dolog van a GYÚRÁS! Én ezt már soha többet el nem engedem!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalalomazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr4116780674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása